Strona główna Forum Gotujących (Super)Rodziców - Co dawać jeść dziecku gdy wymiotuje????

Co dawać jeść dziecku gdy wymiotuje????

emilia_s292
Kucharz

emilia_s292
 P.W. 

Przepisy: 4
Artykuły: 0

Co dawać jeść dziecku gdy wymiotuje????

17 lip 2009 20:18
Moja mała ma dwa i pół roku.Od wczoraj co pewien czas zwraca.daje jej pić herbatkę z mięty i rumianku.Ale ona jest głodna i chce jeść.Dałam jej bułkę suchą ale zwróciła.Pewnie to jakaś grypa żołądkowa czy coś.Pomóżcie.

zmieniono 1 raz (ostatnio 09 lut 2010 18:25 przez emilia_s292)

Pyza
Złoty Ekspert

Pyza
 P.W. 

Przepisy: 988
Artykuły: 74

Odp: Co dawać jeść dziecku gdy wymiotuje????

17 lip 2009 20:36
nie jestem lekarzem, ale nie podawałbym już mięty - powoduje wzmożone wydzielanie kwasów żołądkowych a Twoja Mała nie ma chwilowo co trawić więc nadmiar kwasu w żołądku może powodować coś w rodzaju refluksu i cofanie się zjedzonego pokarmu. Oczywiście trzeba podawać sporo płynów, może jakiś kleik na wodzie i to w bardzo małych ilościach (nawet po łyżce), ale za to często. No i lekarz, jeżeli jutro nie będzie poprawy.

Opis: smacznapyza.blogspot.com
Oceń:
0
dobry
Mistrz Kuchni

dobry
 P.W. 

Przepisy: 12
Artykuły: 0 MODERATOR

18 lip 2009 08:07
Prawdopodobnie jakis rotawirus. Kilka dni się pomęczycie. Jedzenie nie jest takie wazne, dbaj o nawodnienie organizmu.
Napewno warto podac jakis preparat probiotykowy np. dicoflor. Jesli dziecko wymiotuje to mozna podac orsalit - doustny płyn nawadniający, do stosowania we wszelkich stanach odwodnienia organizmu, a zwłaszcza podczas biegunki i/lub wymiotów. Jedzenie jest drugorzedne, jak sie wszystko uspokoi to mala sama zacznie jesc i nadrobi.
Oczywiscie lekarz jesli sie nie bedzie poprawiac, natomiast jest szansa ze zanim do niego trafisz - juz bedzie ok. 2.5 roku to duza panna, moj Bartek ma 2.8 - w tym wieku bąble sie juz tak latwo nie dają

Reklama

Natala1210
emilia_s292
Kucharz

emilia_s292
 P.W. 

18 lip 2009 11:16