Strona główna Dieta i odżywianie - Jedzenie na noc

Jedzenie na noc.

bryn1u

Kuchcik

bryn1u
 P.W. 

Przepisy: 0
Artykuły: 0

Jedzenie na noc.

31 paź 2009 19:31
Witam. Jak w temacie co zrobic, zeby nie jesc na noc ? np: ostatni posilek zjesc o 20 i to wszystko. Tak sie sklada, ze jestem studentem i siedze do pozna w nocy a jak wiadomo im dluzej sie siedzi to sie wiecej je. Jak temu zapobiec ?. Nie ma czegos takiego, zeby oszukac nasz zoladek, zeby myslal iz jestesmy najedzeni ?

zmieniono 1 raz (ostatnio 31 paź 2009 19:33 przez bryn1u)

Babciagramolka

Platynowy Ekspert

Babciagramolka
 P.W. 

Przepisy: 2786
Artykuły: 7 MODERATOR

Odp: Jedzenie na noc.

31 paź 2009 19:40
Proponuję kisiel , taki rzadki , mało posłodzony .Możesz sobie ugotować więcej i popijać - na jakiś czas wypełnia żołądek , ma mało kalorii i jest tani .
Mus jabłkowy - rozgotować na papkę kilka jabłek , dodać trochę cukru - można podjadać nawet zimny - i znów mało kalorii i tanio .

Opis: Mówcie mi - Bunia
Oceń:
0
bryn1u

Kuchcik

bryn1u
 P.W. 

Odp: Odp: Jedzenie na noc.

31 paź 2009 19:48
A sprawdze dzisiaj z tym kislem czy to przejdzie. Dzieki wielkie.
Reklama

Natala1210
iwi69

Mistrz Kuchni

iwi69
 P.W. 

Przepisy: 200
Artykuły: 2

31 paź 2009 19:54
To nie ptawda z tym nic nie jesc na noc.Ja przy mojej diecie musze zjesc 200g protein jest to mieso wolowe z wody i do tego salatka bez chleba bo jezeli nie zjesz to organizm na nastepny dzieñ sie upomina i zjesz owiele wiecej.
bryn1u

Kuchcik

bryn1u
 P.W. 

31 paź 2009 20:43
No nie zupelnie jak jesz malo to zoladek tez sie skurcza. A wedlug medycyn chinskiej powinno sie jesc ostatni posilek o godzinie 18. Ja osobiscie tego w zyciu nie zrobie bo nie umiem hamowac glodu. Mowia tez zeby wypic ciepla szklanke wody, ale to raczej nie skutkuje.
iwi69

Mistrz Kuchni

iwi69
 P.W. 

31 paź 2009 20:57