Jestem zielony potrzebuje pomocy:)

Obserwuj wątek

Odp: Odp: Jestem zielony potrzebuje pomocy:)

Pyza
  • Pyza

  • Posty: 2462
  • Przepisy: 988
  • Artykuły: 74
gdybyś miał jakieś pytania to pisz, postaram się odpowiedzieć
Powodzenia!

Odp: Jestem zielony potrzebuje pomocy:)

davidoffgucci
dziekuje bardzo pozdrawiam wlasnie takiego przepisu potrzebowalem temacik zamkniety

Odp: Jestem zielony potrzebuje pomocy:)

Pyza
  • Pyza

  • Posty: 2462
  • Przepisy: 988
  • Artykuły: 74
Opłucz i wytrzyj mięso, natrzyj całe solą i przyprawami - może być czosnek, papryka mielona, pieprz mielony, majeranek...co lubisz - odłóż mięso w chłodne miejsce (do lodówki) aby przeszło przyprawami. Następnie obsmaż je ze wszystkich stron na patelni z niewielką ilością oleju albo smalcu i przełóż do brytfanki albo na blaszkę. Pod mięso możesz położyć kawałki obranej marchewki i cebuli. Wstaw do piekarnika 180 st. C , podlej wodą ok. 1 szkl. i piecz - trzeba co 10-15 min polewać mięso sosem i ew. dolewać po trochu wody bo odparowuje. Jeśli chodzi o czas pieczenia to nie wiem jak duży kawałek masz, ale liczy się min. 35 min. na 1 kg mięsa, oczywiście zależy jakiego.
Aby sprawdzić czy mięso jest upieczone trzeba je nakłuć w najgrubszym miejscu np. patyczkiem do szaszłyków wbijając go do m/w środka kawałka - jeśli sok wypływający jest przeźroczysty to gotowe, jeśli różowy to mięso w środku jest jeszcze surowe. Po wyjęciu mięsa z piekarnika, przed pokrojeniem, daj mu 10 min. odpocząć. A sos z brytfanki można zagęścić np. dodając 1-2 łyżeczki mąki rozmieszanej w 4-5 łyżkach zimnej wody - po dolaniu trzeba dokładnie wymieszać aby nie było grudek i zagotować.

Jestem zielony potrzebuje pomocy:)

davidoffgucci
Witam sprawia przedstawia sie tak mam ferie zostalem sam w domu wszyscy w pracy hmm i tu jest problem obiad postanowilem zrobic kluski to jeszce wiem jak ;p i do tego miesi i tutaj jest problem ;d