Wiec sie witam :)

Obserwuj wątek

Odp: Wiec sie witam :)

edytaha
  • edytaha

  • Posty: 1002
  • Przepisy: 917
  • Artykuły: 3
Witajcie

Odp: Wiec sie witam :)

zbysiowa
  • zbysiowa

  • Posty: 1214
  • Przepisy: 678
  • Artykuły: 8
Witajcie

Odp: Odp: Wiec sie witam :)

kołczu
  • kołczu

  • Posty: 741
  • Przepisy: 77
  • Artykuły: 1148
Hej

Odp: Wiec sie witam :)

ewka926
  • ewka926

  • Posty: 3
  • Przepisy: 0
  • Artykuły: 0
super stronka...Witam serdecznie

Odp: Wiec sie witam :)

myszka25
  • myszka25

  • Posty: 25
  • Przepisy: 24
  • Artykuły: 0
witam, ja tez jestem nowa, dodałam kilka przepisów zapraszam do oceniania, poprawiania, lub do ewentualnych uwag

Odp: Odp: Wiec sie witam :)

Miłosz
  • Miłosz

  • Posty: 2
  • Przepisy: 0
  • Artykuły: 0
Witam wszystkich i pozdrawiam z gorącej Chorwacji w której spędzam wakacje . Tak się składa że stałem się szczęśliwym posiadaczem kilku kilogramów sardeli. Moi gospodarze poczęstowali nas świeżymi, grilowanymi, polanymi oliwką własnej produkcji sardelami - pychota.
Ja chciałbum część z sardeli przeznaczyć na zrobienie anchois. z tego co dowiedziałem się filetowane sardynki zasypuje się obficie morską solą w garnku, przygniata kamieniem i czeka 4 miesiące.
Chciałbym zapytać o więcej szczegółów przygotowania anchois, bo w internecie znajduję jedynie przepisy z wykorzystaniem gotowego produktu konserwowanego do różnych potraw.
Może ktoś ma jakieś już doświadczenia
Pozdrawiam

Odp: Wiec sie witam :)

Emmato
  • Emmato

  • Posty: 6
  • Przepisy: 15
  • Artykuły: 0
Narazie podalam 1 przepis, bedzie wiecej, pozdro

Odp: Wiec sie witam :)

bede.gryzc
siema
mam nadzieję że masz w swojej książce kucharskiej coś smacznego

Wiec sie witam :)

Emmato
  • Emmato

  • Posty: 6
  • Przepisy: 15
  • Artykuły: 0
Dopiero poznaje ten portal, ale juz mi sie podoba , serdecznie pozdrawiam wszystkich

Odpowiedz na/ edytuj Wiec sie witam :)