Centrum wycieczkowe LECH

Mieszczące się w Browarze w Poznaniu Centrum Wycieczkowe to świat marki LECH:

         
ocena: 4/5 głosów: 2
Centrum wycieczkowe LECH
Centrum spośród innych ofert turystycznych Poznania wyróżnia jego interaktywna formuła na miarę XXI wieku - nie chowająca eksponatów w zamkniętych gablotach, pozwalająca na interaktywny kontakt z obiektem. A bezpośrednie obcowanie z produktem poprzez wszystkie zmysły to największa wartość piwnego centrum.

Centrum wycieczkowe LECH - inne niż wszystkie

- To co odróżnia nas od innych tego typu miejsc w Europie to fakt, że można wejść na teren browaru. Zwiedzający bezpośrednio przyglądają się procesowi produkcji piwa w poszczególnych działach browaru, dotykają surowców, a każda wycieczka prowadzona jest przez przewodnika - eksperta, który doskonale zna nie tylko proces produkcji piwa, ale także przekazuje wiele anegdot i ciekawostek dotyczących kultury piwnej – wyjaśnia Alicja Domagała, Koordynator Centrum Wycieczkowego LECH.

Turyści z kraju i zagranicy mogą także skorzystać z bogatej oferty gier i zabaw multimedialnych, które w atrakcyjny sposób pokazują piwny świat. Trójwymiarowy film o browarze, gra w elektroniczne kapsle, czy wysyłanie maila z gigantycznej puszki mailowej do przyjaciół gwarantują doskonałą zabawę. Dociekliwi mogą wziąć udział w quizie wiedzy o złocistym trunku, w którym nagrodą jest dodatkowe piwo.

Ostatnim, bardzo ważnym elementem wycieczki jest degustacja piwa w pubie.
– Podkreślamy w ten sposób, że właśnie tutaj i teraz można spróbować piwa, którego produkcję prezentowaliśmy – dodaje Alicja Domagała.
Z pubem sąsiaduje sklep, w którym każdy może wybrać sobie pamiątkę spośród wielu piwnych gadżetów.

Goście, goście…

Przed pięcioma laty było to pierwsze piwne centrum w Polsce. Nowoczesna forma pokazywania turystycznych atrakcji sprawiła, że od początku jego istnienia cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Wśród stu tysięcy gości byli między innymi przedstawiciele władz, uczestnicy kongresów naukowych i dziennikarze.

Centrum Wycieczkowe LECH jest członkiem Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej i aktywnie uczestniczy w jej projektach. Wśród wspólnych, udanych przedsięwzięć znalazły się m.in. akcja „Poznań za pół ceny”, organizacja study tours dla dziennikarzy zagranicznych po Poznaniu i realizacja filmu promocyjnego o Poznaniu dla brytyjskiej telewizji Travel Chanel.

Częstymi gośćmi centrum są także grupy studentów, dla których przygotowano wycieczki edukacyjne z konkretnych obszarów wiedzy: technologii produkcji, ochrony środowiska czy zarządzania jakością. Jest co oglądać – wszak poznański browar jest jednym z najnowocześniejszych w Europie.

- Cieszą nas także wizyty mieszkańców Poznania, którzy browar kojarzą jednoznacznie z piwem LECH. Centrum Wycieczkowe to świat marki LECH: począwszy od wystroju pubu, sal i gier multimedialnych a skończywszy na pamiątkowych gadżetach i degustacji piwa LECH w pubie – mówi Alicja Domagała.
Ale centrum to nie tylko wycieczki. Organizowane są tu również spotkania związane ze sztuką degustacji piwa, sezonowe eventy i akcje marketingowe.

Centrum wycieczkowe LECH - urodzinowa oprawa

Każdy, kto odwiedzi Centrum Wycieczkowego LECH we wrześniu, otrzyma specjalny prezent. Z jubileuszem związana jest również wrześniowa kampania reklamowa, którą między innymi zobaczyć można na billboardach, citylightach i środkach komunikacji publicznej w Poznaniu.

- Kampania pokazuje, że browar w Poznaniu jest jednym z najnowocześniejszych w Europie, swe sukcesy osiąga dzięki pracy świetnych specjalistów w zakresie produkcji i degustacji, a fachowcy gwarantują również wyjątkową atmosferę w Centrum Wycieczkowym – przekonuje Alicja Domagała.