Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
- Forum: Tu zgłaszamy problemy
WWWiola napisał(a): Ja jestem cierpliwa i wyrozumiała, rozumiem, że po tych zmianach mało co działa jak potrzeba i dlatego mówię o tym, co nie zadziałało. Nie lubię tylko, jak robi się ze mnie głupią i tłumaczy coś, przeklejając sobie regulamin. Teksty typu: "nie zostało kliknięte potwierdzenie: "Potwierdzam chęć otrzymania pytania w II etapie konkursu Gotujmy z Nagrodami! ", więc pytanie nie mogło do ciebie dotrzeć. " nie są ok, bo akurat kliknąć się nie dało i wmawianie nam, że czegoś tam nie robiliśmy mija się z prawdą. Wystarczyło rano rozesłać nam wiadomość, że są problemy techniczne i cała akcja zostanie przeniesiona np na inny dzień. Rozumiem problemy i pewnie brak decyzyjności w świąteczny weekend, ale załatwianie tu niektórych spraw i rozwiązywanie problemów i sporów, budzi czasem we mnie spory niesmak.
i ja się pod tym podpisuję, nie lubię jak wmawia mi się coś co rzekomo było lub nie było zrobione ... Chęć udziału został potwierdzony i to na 100% a że pytanie do szło to Wasz błąd w serwisie więc można napisać - mieliśmy problem, a nie wciskać kit że nie było potwierdzenia chęci wzięcia udziału