Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
Witaj,
może problem tkwi w rozmiarach zdjęć, które chcesz dodać.? Napisz jak duże zdjęcia przypisujesz do przepisu.
pannanna napisał(a): Trzykrotnie próbowałam dodać przepis, niestety nie udało się. W momencie klikania w przycisk prześlij kręci się ładowanie, potem znika i nic się nie dzieje. Czy to może być wina przeglądarki? Używam Chrome'a. Wyłączyłam wszystkie blokady.
Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
IGGI wysłaliśmy opis na PW - prosimy o odczytanie wiadomości.
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
Witaj, wysyłamy zapytanie do działu technicznego. Wrócimy z informacją.
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
gosia47-47 napisał(a): Można by było jeszcze zmienić coś w regulaminie ku temu, żeby jak dodajemy przepis NIE krok po kroku, żeby można było dodać zdjęcie główne, i go opiszemy, żebyśmy mogli dodać zdjęcie drugie już bez opisu z innej perspektywy, nie koniecznie otrzymując za nie pkt. Miałam już kilka razy tak, że dodawałam przepis nie krok po kroku, bo jak robiłam to się aparat wyładował. Więc zrobiłam placek i zrobiłam zdjęcie całemu placku i opisałam powyżej 40 znaków, drugie zdjęcie dodałam przekrojonego kawałka i nie pisałam, żeby nie dostać pkt. I usunięto mi to drugie zdjęcie, podobno tak nie można, tak pisały mi moderatorki. Da się to jakoś zmienić?
Gosiu najprawdopodobniej doszło do jakiegoś nieporozumienia (nie można dodać identycznych zdjęć) ale możesz dodawać np. 2 zdjęcia finalne np. ciasto w całości, ciasto w kawałkach.
Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
Dziękujemy za wiadomość - filmy prezentowane pod przepisami zostały wyciszone.
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Gotujmy z Nagrodami
Witajcie,
wierzymy, że w katalogu nagród pojawią się jeszcze karty IKEA, wkłady do dzbanków oraz inne wymieniane przez Was nagrody.
Ze względu na różnorodność dzbanków prosimy o podanie dokładnej nazwy wkładów.
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
Witaj,
prześlij proszę wiadomość na skrzynkę redakcyjną.
Udanego weekendu :-)
Hrabina w kuchni napisał(a): Proszę o odpowiedź w sprawie zamówienia, wiadomość znajduje się w redakcyjnej skrzynce zozolek Dziękuję.
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Dziękujemy za przesłane dane adresowe. Na podany e-mail, przyporządkowany do Twojego konta przesyłami historię statusu przesyłki.
Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Witaj, otrzymaliśmy wiadomość, że przesyłka nie została podjęta w terminie i nagroda wróciła do BOK. Poprosiliśmy o ponowną wysyłkę nagrody. Potwierdź proszę na PW (redakcja) swoje dane adresowe.
Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Witaj, w systemie przy Twoim zamówieniu jest znacznik "zrealizowane" i wygląda na to, że nagroda powinna już do Ciebie dotrzeć, dlatego przesłaliśmy pytanie dotyczące przesyłki do Biura Obsługi Klienta - jak tylko otrzymamy wiadomość zwrotną to wyślemy do Ciebie PW.