Szczęśliwa, zakochana, pełna życia i energii! :)
Zapraszam na swojego bloga:
www.SmakiAgi.pl
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
A taka byłam szczęśliwa jak ją otrzymałam.. szkoda tylko że to zwyczajna jednorazówka, kiepskiej jakości.. Odradzam zamawiania tej 'biżuterii'
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
W poniedziałek listem poleconym nadam kartę Ikea, jednak zastanawiam się czy aby nie dołączyć tam bransoletki z zamówionego zestawu biżuterii. Założyłam ją dziś pierwszy raz, miałam ją na ręce może 1-1,5 godziny po czym sama z siebie (nie zaciągnęłam ani nic z tych rzeczy) rozsypała się po podłodze. Jutro zrobię zdjęcie i pochwale się moją nagrodą po pierwszym dniu użytkowania. Podobne bransoletki, które kupowałam na odpuście za marne grosze za czasów podstawówki do dziś dnia są w dobrym stanie (a chodziłam w nich na okrągło), a ta rozpadła się w ciągu godziny.. Zamówiłam 4 dni temu jeszcze jeden zestaw biżuterii dla siostry i muszę się zastanowić czy nie anulować tego zamówienia, bo niby punktów mało, ale po co mam je tracić na coś co zaraz się zniszczy...
Odp: sposób na rybkę
- Forum: sposób na rybkę
Również nie polecam mrożonych filetów czy kostek, bo więcej w nich wody niż samej ryby, a i problem później z ich usmażeniem. Ja osobiście soku z cytryny do marynowania ryby używam bardzo rzadko (aczkolwiek wczoraj nieco dodałam ) Mimo wszystko nie jestem zwolennikiem i nie przepadam za tym dlatego obecnie dodaję go bardzo rzadko w bardzo małych ilościach i jest dobrze
Pamiętam jednak, że dawno temu miałam właśnie mrożony filet z dorsza, dałam sporo soku z cytryny (piekłam filet w foli aluminiowej z dodatkiem dobrego masła, siekanego koperku, przypraw i wspomnianej wcześniej cytryny). I tym własnie razem przedobrzyłam, być może dlatego że ryba piekła się w tym sosie własnym lub cytryny było po prostu za dużo (dałam sok z pół cytryny + 2 plastry do środka) i osobiście ten cytrynowy posmak mi później nie odpowiadał.
Wczoraj piekłam rybę w całości, skropiłam ją cytryną delikatnie przed włożeniem do piekarnika - rybka była super, bez kwaśnego posmaku
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Zapis z regulaminu:
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek powstałe podczas doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, ani za ich przypadkową utratę przez ww. instytucje.
A co jeśli ja odeślę tę kartę na koszt odbiorcy i ona do Was nie dotrze? Może ja też powinnam mieć jakąś podkładkę, że jeśli przesyłka zaginie to nie jest moja wina?
Elficzna ma racje - nie podoba mi się, że wysyłane są do nas produkty ze skazą! Jeśli sponsor takie przekazał, to uczciwie powinniście o tym poinformować w opisie nagrody. Zrozumiałabym gdyby jednej osobie się takie coś zdarzyło że torba brudna czy zniszczona, ale większość zgłasza tu na forum, że z tymi torbami jest coś nie tak, więc może warto dopisać że produkty mają wady? Przecież te torby nie pobrudziły się czy odbarwiły w kopercie podczas wędrówki Pocztą, więc chyba osoba która je pakuje widziała co wkłada.
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Tit napisał(a): Bardzo nam przykro, że nie wszyscy dostali to, co zamówili. Tak jak pisałam my nawet nie mieliśmy dostępu do tych nagród. To pierwsza taka wysyłka w nowym systemie.
Kochani przeczytajcie dokładnie w regulaminie jaka jest procedura reklamacyjna. Trzeba odesłać na nasz koszt wadliwy lub pomylony przedmiot i opisać w liście waszą reklamację. Pamiętajcie, że zmienił się adres - jest w stopce. Koniecznie dopisek gotujmy.pl. Podajcie imię, nazwisko i nick gotujmy. Jak tylko otrzymamy taki list będziemy załatwiać odesłanie właściwych nagród.
A ja pytałam kołczu na priv, ale jeszcze nie uzyskałam odpowiedzi. Chodzi o to, że Pocztą Polską list na koszt odbiorcy można wysłać tylko listem zwykłym, wiadomo jak to bywa i co będzie jeśli list gdzieś zaginie? Wy (jako gotujmy.pl) będziecie mi zarzucać, że Was oszukałam i karty wcale nie wysłałam, a ja niczemu winna będę. Pisałam na priv, że jedyne na co mogę się zgodzić to wysłanie poleconym (najlepiej za potwierdzeniem odbioru), ale w tej sytuacji będę musiała to zrobić na koszt własny. No trudno, chociaż niepodoba mi się to że my (użytkownicy serwisu) musimy ponosić koszty za błędy innych.
Uprzejmie proszę, aby ktoś z Administratorów mimo wszystko wysłał mi adres na skrzynkę lub podał go tutaj, chcę mieć pewność, że jeśli już wysyłam tą kartę to na dobry adres
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
mela25 napisał(a): Dokładnie 80 punktów niby nie dużo ale można dozbierać na coś lepszego ;/ . Tylko ze mi brakuje jeszcze dwóch nagród ;/ przyprawa za 280 punktów razy 2
A ja dalej czekam na zestaw LEGO za 2200pkt, a z tego co mi wiadomo to nagroda jeszcze nie jest gotowa do wysyłki.. Chciałam je mieć na prezent, a tak to nie wiem czy zdążą do mnie na czas.. Może 5-letniemu dziecku na urodziny mam dać pomyloną kartę z Ikea? Moim zdaniem tak częste pomyłki przy wysyłce nagród nie powinny mieć miejsca - mi w ciągu roku zdarza się to już drugi raz, a śledząc forum wiem że wiele osób miało już podobny problem jak ja.
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
A moja czerwona torba z jednej strony ma czarne plamy, których nie da się zmyć.. ;/ widać wszystkie torby mają jakieś mankamenty i pewnie dlatego znalazły się w nagrodach za tak małą ilością wirtuali. Mogli chociaż zaznaczyć, że są to produkty ze skazą, bo widać że większość osób ma z tymi torbami problem, bo albo brudne albo połamane
Odp: Odp: Mam dość !!!!!!!!
- Forum: Mam dość !!!!!!!!
darmiona napisał(a): dobra, dobra ale są użytkownicy, którzy wstawiają przepisy ze zdjęciem na przypalone placki i ohydne zupy a potem bez zdjęć na pure z kasztanów... Buniu a Tobie brakuje czasu na sprawdzanie plagiatów i bzdur bo chyba za bardzo zaangażowałaś się na innym portalu...
o ile mi wiadomo to moderatorzy dyżurują w określone dni, a to co robią w inne, w czasie swojego wolnego czasu to jest już ich własna sprawa. To jest ich praca i każdy po wykonaniu własnych obowiązków ma prawo do własnego czasu wolnego, do rozwijania swoich pasji i zainteresowań, a w jaki sposób to robi to nie powinno nikogo interesować. To że zarzucasz Buni, że angażuje się na innych portalach to trochę tak jakby właściciel sklepu zabraniał swoim pracownikom robienia zakupów w innych miejscach, bo przez to wspierają konkurencje.. praca jest pracą, ale po pracy może każdy robić co chce i nie powinno się ingerować w życie osobiste innych osób.
Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Elficzna napisał(a): to były jakieś klocki ?
Były 2 rodzaje klocków lego, po 1 sztuce - zamówiłam z myślą o swoim chrześniaku, a tu zamiast klocków otrzymuje kartę Ikea (nie wiadomo czy ma jakąkolwiek wartość), która w dodatku jest punktowa tańsza niż zamówiona nagroda..
Administratora/Moderatora czy jeszcze inną osobą znającą szczegóły wysyłki nagród proszę o odpowiedź na wcześniejsze pytanie, bo wątek ginie wśród ostatnio dodanych wątków na forum, a ja dalej nie wiem na czym stoje..
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Ja zamówiłam kilka nagród i dziś przyszły wszystkie razem w jednej zbiorczej paczce (Pocztą więc nie ma możliwości otwarcia przed pokwitowaniem). Moja torba plażowa co prawda rączkę ma całą, ale z jednej strony jest brudna - jakoś to przeżyję, może uda się wyczyścić, ale jest inny, większy problem. Zamówiłam zestaw klocków LEGO za 2200 punktów, jednak do mnie nie dotarł. W paczce jednak była karta Ikea, na której nie ma napisane jej wartości, sądzę jednak że jest na 100zł, a taka karta kosztuje mniej punktów. Ja jednak nie chcę tej karty, do Ikei mam daleko i z bonem na 100zł nie opłaca mi się jechać, a klocki zamówiłam z myślą na prezent. Mam nadzieję, że sprawa zostanie jakoś wyjaśniona, kartę mogę odesłać, ale chciałabym aby zamówiona przeze mnie nagroda dotarła w całości.