Dziękuję Bardzo się cieszę, że figurki Wam się podobają Masę kupuję. Raz robiłam nie przypadła mi go gustu. Strasznie się sypała. A ta kupna jest idealna i można z niej zrobić dosłownie wszystko.
Masz talent kochana. Też bym chciała takie piękne figurki robić. Niestety nie mam talentu do tego rodzaju rzeczy, a szkoda. Zacznij robić taki figurki na zamówienie
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Cukrowe dekoracje i posypki
Ja wszystko kupuję. Nie mam doświadczenia w tej dziecinie i wątpię bym coś sama zrobiła z masy cukrowej. Co do posypek to kupuję takie w buteleczkach.
Lepienie z masy cukrowej przypomina lepienie z plasteliny lub ciastoliny. W brew pozorom jest bardzo łatwe. Można się przy tym świetnie bawić, zwłaszcza lepiąc z dzieciakami. Przy czym trzeba kupić więcej masy, bo przy pociechach ona znika
Na poprzednie urodziny mojej młodszej córki lepiłam figurki z takiej masy. Wróciłam się do szkolnych lat Miałam ubaw jakich mało
Na rynku dostępne są przeróżne cukrowe dekoracje i posypki. Gdzie najczęściej je kupujecie? Wolicie kupić takie w "słoiczkach" czy może kupujecie je na wagę? A może sami robicie cukrowe dekoracje?
Dekoracje z masy cukrowej robię sama. Natomiast jeśli chodzi o posypki to kupuję na wagę. W sklepach jest teraz spory wybór tego rodzaju asortymentu Do wyboru, do koloru o wzorze nie wspomnę
Na rynku dostępne są przeróżne cukrowe dekoracje i posypki. Gdzie najczęściej je kupujecie? Wolicie kupić takie w "słoiczkach" czy może kupujecie je na wagę? A może sami robicie cukrowe dekoracje?
Cukrowe dekoracje i posypki
Obserwuj wątekOdp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Cukrowe dekoracje i posypki
misia5
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Cukrowe dekoracje i posypki
ciasteczka
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Cukrowe dekoracje i posypki
mocsłodkości
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Cukrowe dekoracje i posypki
misia5
To nie sekret Zwyczajne kolorowe figurki zwierzaków Nie są jakieś szczególnie piękne, ale córka była zachwycona
Odp: Odp: Odp: Odp: Cukrowe dekoracje i posypki