Konkurs - Słodki wypiek inspirowany Wielką Brytanią

Obserwuj wątek

Odp: Konkurs - Słodki wypiek inspirowany Wielką Brytanią

ZanetaK
  • ZanetaK

  • Posty: 25
  • Przepisy: 0
  • Artykuły: 0
Cześć wszystkim!

Pieczenie i dekorowanie tortów to moja pasja. To jest coś co kocham, bez czego nie wyobrażam sobie życia i mam nadzieję, że kiedyś stanie się to również moją pracą. Na razie robię to hobbystycznie. Jestem amatorem, nigdy nie brałam udziału w żadnych szkoleniach, za to bardzo często uczyłam się oglądając "Słodki Biznes"
Dlatego podziwiam Buddyego, to co osiągnął i w jakim stylu to zrobił. Jego cukierni zawsze przyświeca jedno motto:

"Torty muszą być wielkie i jak najbardziej realistyczne."

Przygotowując swoje wypieki staram się za tym podążać. Dbam o każdy szczegół zarówno wyglądu jak i smaku.

Tort, który przygotowałam zajął mi tydzień pracy, ale jestem z niego bardzo dumna. Wypiek był zainspirowany Wielką Brytanią, ale postanowiłam dodać do niego coś więcej. Starałam się aby tort nie był tylko sumą kilku symboli, ale żeby opowiadał pewną historię.
To co widzicie na zdjęciach to brytyjskie miasto skojarzeń. Zaczyna się ono już pod ziemią, gdzie króluje słynne londyńskie metro. Jego charakterystyczny znaczek stał się symbolem UK i jest do kupienia w każdym sklepie z pamiątkami.
Na powierzchnię bardzo prosto wydostaniemy się schodkami, które zaprowadzą nas na uliczkę na przedmieściach Londynu. Na ulicy widać wszystkim dobrze znane autobusy i budki telefoniczne. Na rogu ulicy stoi Pub, do którego Brytyjczycy często chodzą po pracy.
Każdy z nich z pewnością szanuje swoją królową, która stoi na czele narodu pozdrawiając go często swoim charakterystycznym gestem.
Natomiast na czele państwa stoi parlament, a jego najbardziej rozpoznawalnym budynkiem jest oczywiście górujący nad miastem Big Ben. Oba ośrodki władzy łączy tożsamość narodowa reprezentowana przez brytyjską flagę.