Konkurs - Stoliczku nakryj się z... Unoldem!

Obserwuj wątek

Odp: Konkurs - Stoliczku nakryj się z... Unoldem!

aune91
  • aune91

  • Posty: 1
  • Przepisy: 0
  • Artykuły: 0
Najbardziej w kuchni przydałaby mi się główna nagroda! Jako studentka, która wyfrunęła już z rodzinnego gniazdka stanęłam przed nie lada wyzwaniem - jak sprawnie przygotować ulubione dania, czy słodkości na specjalne okazje? Niezbędnym narzędziem okazał się mikser, którego niestety nie posiadam. Zwykłe miksery na studencką kieszeń mikserowi marki UNOLD nawet do pięt nie dorastają!

Kobieta zmienną jest - podobnie jak zmienne są jej "smaki". Naprzeciw jej zachciankom wychodzi mikser planetarny. Jego różne elementy pozwalają na przygotowanie różnorodnych dań - w zależności od upodobań może być to omlet, ciasto, czy też krem. Mmm.. na samą myśl o pysznościach, które mogłyby powstać przy pomocy miksera marki UNOLD aż ślinka cieknie...

Studiuję na dwóch kierunkach, także niezwykle cenię sobie czas, którego mam tak niewiele. Z mikserem planetarnym moja przygoda z gotowaniem stałaby się bardziej owocna i, co więcej, to niesamowite urządzenie zaoszczędziłoby sporo mojego czasu. Obecnie jestem zmuszona ręcznie mieszać, łączyć czy ubijać produkty, co z jednej strony zajmuje sporo czasu, a z drugiej jest żmudne i męczące. Odbiera to całą radość z samodzielnego gotowania. Gdybym wygrała mikser marki UNOLD, czas spędzony w kuchni stałby się samą przyjemnością.