Nazywam się Paweł Dobosz i jestem dyrektorem marketingu w Infornext.pl (nowym wydawcy Gotujmy.pl). Ze względu na fakt, że nasze działanie budzi tak duże emocje chciałbym ostatecznie wyjaśnić tą kwestię.
Po pierwsze: przy zmianie właściciela - musimy poprosić Was o zgodę na zachowanie danych osobowych w bazie serwisu (do tego zmusza nas polskie prawo) - zdajemy sobie sprawę, że narażamy się w ten sposób na niezbyt czyste ataki konkurencji ale było to ryzyko, które musieliśmy podjąć.
Po drugie: zależy nam na Waszej obecności - to oczywiste. Dlatego przed zablokowaniem konta (do czego zobowiązywała nas Wasza odmowa na poprzednie pismo) zwróciliśmy się z ponownym pytaniem czy na pewno chcecie zrezygnować z konta na serwisie Gotujmy.pl.
Po trzecie: zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych i handlowych jest niezbędna (również wymagana przez polskie prawo) i nie jest równoważna ze zgodą na otrzymywanie ofert handlowych drogą elektroniczną (czyli wspomnianego tu spamu reklamowego). Bez zgody na przetwarzanie danych nie możemy wysłać Wam kubków i innych nagród, nie możecie brać udziału w konkursach, nie możemy poinformować Was o żadnych działaniach, które dotyczą użytkowników Gotujmy.pl.
Mam nadzieję, że te wyjaśnienia są dla Was wystarczające. Jeśli nie, proszę pytać. Pozdrawiam wszystkich współtwórców serwisu Gotujmy.pl.
Paweł Dobosz
Odpowiedz na/ edytuj No i mamy te obiecane zmiany na gotujmy .pl
No i mamy te obiecane zmiany na gotujmy .pl
Obserwuj wątekOdp: No i mamy te obiecane zmiany na gotujmy .pl
Nazywam się Paweł Dobosz i jestem dyrektorem marketingu w Infornext.pl (nowym wydawcy Gotujmy.pl). Ze względu na fakt, że nasze działanie budzi tak duże emocje chciałbym ostatecznie wyjaśnić tą kwestię.
Po pierwsze: przy zmianie właściciela - musimy poprosić Was o zgodę na zachowanie danych osobowych w bazie serwisu (do tego zmusza nas polskie prawo) - zdajemy sobie sprawę, że narażamy się w ten sposób na niezbyt czyste ataki konkurencji ale było to ryzyko, które musieliśmy podjąć.
Po drugie: zależy nam na Waszej obecności - to oczywiste. Dlatego przed zablokowaniem konta (do czego zobowiązywała nas Wasza odmowa na poprzednie pismo) zwróciliśmy się z ponownym pytaniem czy na pewno chcecie zrezygnować z konta na serwisie Gotujmy.pl.
Po trzecie: zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych i handlowych jest niezbędna (również wymagana przez polskie prawo) i nie jest równoważna ze zgodą na otrzymywanie ofert handlowych drogą elektroniczną (czyli wspomnianego tu spamu reklamowego). Bez zgody na przetwarzanie danych nie możemy wysłać Wam kubków i innych nagród, nie możecie brać udziału w konkursach, nie możemy poinformować Was o żadnych działaniach, które dotyczą użytkowników Gotujmy.pl.
Mam nadzieję, że te wyjaśnienia są dla Was wystarczające. Jeśli nie, proszę pytać. Pozdrawiam wszystkich współtwórców serwisu Gotujmy.pl.
Paweł Dobosz