Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Obserwuj wątek

Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Bardzo mi przykro, że dostałaś nie to co zamówiłaś, ale trochę też sama zawiniłaś, dostałaś niezamówioną przesyłkę i od razu ją komuś oddałaś? Powinnaś była napisać reklamację i zwrócić dzbanek, a my byś my ci przesłali zamówione pojemniki. A przede wszystkim mogłaś napisać do mnie lub do cherry, lub wysłać maila na adres redakcji. Ja przekażę tę informację do działu marketingu, zobaczymy, może wymyślą jak tę sprawę rozwiązać.

VIII. Reklamacje

1. Reklamacja Uczestnika w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez Organizatora obowiązków wynikających z Regulaminu, powinna zostać przesłana na adres siedziby Organizatora w formie pisemnej i zawierać: dane Uczestnika, rodzaj świadczonej usługi, zarzuty i ich uzasadnienie, proponowany sposób rozstrzygnięcia oraz podpis Uczestnika.

2. Wraz z reklamacją, należy doręczyć na adres siedziby Organizatora – Next.pl sp. z o.o. przedmiot reklamacji, w oryginalnym opakowaniu.

3. Koszty wysyłki spoczywają na Użytkowniku.

4. Organizator obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub wiadomości e - mail, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji niezbędnych do rozpoznania reklamacji, Organizator wystąpi do Uczestnika z wnioskiem o przesłanie informacji uzupełniającej. Termin 30 dni przeznaczony na rozpatrzenie reklamacji w takim przypadku liczony jest od chwili uzyskania informacji uzupełniającej.

5. W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji w przewidzianym terminie, Organizator poinformuje Uczestnika przed upływem tego terminu o zaistniałym fakcie.

6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Organizator naprawi lub wymieni Użytkownikowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci liczbę Wirtuali wykorzystaną na zakup reklamowanego towaru w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji;

7. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Gotujmy z nagrodami, wynikające z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek powstałe podczas doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, ani za ich przypadkową utratę przez ww. instytucje.


zmieniono 1 raz (ostatnio 21 lis 2011 17:39 przez Tit)

Odpowiedz na/ edytuj Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!