Bardzo nam przykro, że nie wszyscy dostali to, co zamówili. Tak jak pisałam my nawet nie mieliśmy dostępu do tych nagród. To pierwsza taka wysyłka w nowym systemie.
Kochani przeczytajcie dokładnie w regulaminie jaka jest procedura reklamacyjna. Trzeba odesłać na nasz koszt wadliwy lub pomylony przedmiot i opisać w liście waszą reklamację. Pamiętajcie, że zmienił się adres - jest w stopce. Koniecznie dopisek gotujmy.pl. Podajcie imię, nazwisko i nick gotujmy. Jak tylko otrzymamy taki list będziemy załatwiać odesłanie właściwych nagród.
A ja pytałam kołczu na priv, ale jeszcze nie uzyskałam odpowiedzi. Chodzi o to, że Pocztą Polską list na koszt odbiorcy można wysłać tylko listem zwykłym, wiadomo jak to bywa i co będzie jeśli list gdzieś zaginie? Wy (jako gotujmy.pl) będziecie mi zarzucać, że Was oszukałam i karty wcale nie wysłałam, a ja niczemu winna będę. Pisałam na priv, że jedyne na co mogę się zgodzić to wysłanie poleconym (najlepiej za potwierdzeniem odbioru), ale w tej sytuacji będę musiała to zrobić na koszt własny. No trudno, chociaż niepodoba mi się to że my (użytkownicy serwisu) musimy ponosić koszty za błędy innych.
Uprzejmie proszę, aby ktoś z Administratorów mimo wszystko wysłał mi adres na skrzynkę lub podał go tutaj, chcę mieć pewność, że jeśli już wysyłam tą kartę to na dobry adres
Odpowiedz na/ edytuj Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Obserwuj wątekOdp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Mysiunia
A ja pytałam kołczu na priv, ale jeszcze nie uzyskałam odpowiedzi. Chodzi o to, że Pocztą Polską list na koszt odbiorcy można wysłać tylko listem zwykłym, wiadomo jak to bywa i co będzie jeśli list gdzieś zaginie? Wy (jako gotujmy.pl) będziecie mi zarzucać, że Was oszukałam i karty wcale nie wysłałam, a ja niczemu winna będę. Pisałam na priv, że jedyne na co mogę się zgodzić to wysłanie poleconym (najlepiej za potwierdzeniem odbioru), ale w tej sytuacji będę musiała to zrobić na koszt własny. No trudno, chociaż niepodoba mi się to że my (użytkownicy serwisu) musimy ponosić koszty za błędy innych.
Uprzejmie proszę, aby ktoś z Administratorów mimo wszystko wysłał mi adres na skrzynkę lub podał go tutaj, chcę mieć pewność, że jeśli już wysyłam tą kartę to na dobry adres