Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Obserwuj wątek

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

zozolek
  • zozolek

  • Posty: 103
  • Przepisy: 35
  • Artykuły: 244
Drogie Panie,

na początku dziękuję za to, że otwarcie piszecie o problemach związanych z nagrodami. Takie informacje są bardzo pomocne przy organizacji następnych wysyłek i koordynowaniu ich z działem, który zajmuje się wysyłką nagród.

Zapewniam Was, że robimy wszystko, aby jak najszybciej wyjaśnić problemy o jakich piszecie. Wszystkie nagrody dotrą do zamawiających. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane i nie ma mowy, że to użytkownicy będą "osobą" poszkodowaną.

Kilka słów wyjaśnienia:

1. Zwracacie uwagę na to, że zamawiałyście nagrody w jednym czasie a dotarła ich część.

- jak wiecie zmieniliśmy system wysyłki nagród - wysyłka odbywa się partiami tzn. nie zawsze nagrody zamawiane w tym samym czasie dotrą do Was razem. Tak jest w przypadku zamawianych np. zestawów przypraw - nagrody te są szykowane do wysyłki.


2. "Mysiunia" pisałaś, że dostałaś kartę IKEA, a jej nie zamawiałaś.

- w systemie jest zamówienie na kartę IKEA o wartości 100 zł. z dnia: 10.06.2012 - zamówienie nie było opisane jako zrealizowane, więc osoby wysyłające nagrody, zgodnie z tym co było w systemie, wysłały do Ciebie kartę.
- klocki Lego są uszykowane do wysyłki na dzień 05.10.

3. Nagrody uszkodzone, w miarę możliwości liczbowych, będą wymieniane na poprawne pod względem jakościowym. W przypadku braku nagród na wymianę, będziemy organizować rekompensatę. Jak pisałam wcześniej nie nie ma mowy, że to Wy będziecie "osobą" poszkodowaną.

Serdecznie Was pozdrawiam!

Odpowiedz na/ edytuj Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!