Kochani, dziękujemy, że informujecie nas o problemach dotyczących nagród.
Postanowiliśmy wycofać z zamówień następujące nagrody: torby plażowe, torby paszportówki oraz zestawy biżuterii.
Nagrody uszkodzone, w miarę możliwości liczbowych, będą wymieniane na poprawne pod względem jakościowym. W przypadku braku nagród na wymianę, będziemy organizować rekompensatę.
Życzymy miłego dnia.
Redakcja
Za zamówioną biżuterię, którą wycofaliście z katalogu otrzymałam stracone punkty. Zamówiłam również torbę paszportówkę, ale 80 wirtuali nie zostało mi oddane.. I teraz nie wiem, czy uszkodzona i wadliwa torba do mnie dojdzie mimo iż do użytku się nie będzie nadawać, czy może wogóle nie zostanie wysłana, a punkty poszly na marne?
Odpowiedz na/ edytuj Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Obserwuj wątekOdp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Mysiunia
Za zamówioną biżuterię, którą wycofaliście z katalogu otrzymałam stracone punkty. Zamówiłam również torbę paszportówkę, ale 80 wirtuali nie zostało mi oddane.. I teraz nie wiem, czy uszkodzona i wadliwa torba do mnie dojdzie mimo iż do użytku się nie będzie nadawać, czy może wogóle nie zostanie wysłana, a punkty poszly na marne?