Witam. Chciałam "podziękować" za paczkę z 1 opakowaniem gąbek (choć brakowało 4 opakowań w ostatniej przesyłce). Opakowanie z gąbkami było otworzone i brakowało 2 gąbek. Wiecie co, to są jakieś jaja. Trochę szacunku do nas. Jest mi po prostu przykro, że jestem tak traktowana.
Witaj,
bardzo nam przykro z powodu tego, co otrzymałaś. Absolutnie nie było to naszym zamiarem, zleciliśmy wysyłkę zaległych gąbek, więc zamiast tej paczki z uszkodzonym, jak piszesz, opakowaniem, powinnaś otrzymać obecne zamówienie powiększone o zaległy zestaw
Skontaktujemy się z Tobą na priv, aby wyjaśnić tę sytuację i możliwie szybko zatrzeć to niemiłe wrażenie.
Odpowiedz na/ edytuj Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Obserwuj wątekOdp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
redakcja
Witaj,
bardzo nam przykro z powodu tego, co otrzymałaś. Absolutnie nie było to naszym zamiarem, zleciliśmy wysyłkę zaległych gąbek, więc zamiast tej paczki z uszkodzonym, jak piszesz, opakowaniem, powinnaś otrzymać obecne zamówienie powiększone o zaległy zestaw
Skontaktujemy się z Tobą na priv, aby wyjaśnić tę sytuację i możliwie szybko zatrzeć to niemiłe wrażenie.