Nie wiem czyj jest pomysł z latającą za kursorem biedronką? Mam nadzieję, że nie administracji gotujmy.pl.
Z psychologicznego punktu widzenia taki sposób reklamowania znaku firmowego jest; mówiąc bardzo delikatnie "chybiony". Kursor jest podstawowym i wizualnym narzędziem każdego użytkownika, a co za tym idzie służy do kontaktowania się z portalową rzeczywistością. "Namolna" biedronka utrudnia, dekoncentruje i odwraca uwagę od wykonywanych za pomocą niego czynności. Początkowo czuje się dyskomfort, który z czasem może przerodzić się w złość i zniechęcenie. Znana i lubiona z innych reklam biedronka ("bez ogonka') w podświadomości każdego z nas stanie się symbolem czegoś niepożądanego i niechcianego. Myślę, że nie o to chodziło reklamodawcom.
PS. Powyższą opinię skonsultowałem z doświadczonym psychologiem
zmieniono 1 raz (ostatnio 29 mar 2012 15:46 przez Bahus)
Tu zgłaszamy problemy
Obserwuj wątekOdp: Problem z poradami
Bahus
Z psychologicznego punktu widzenia taki sposób reklamowania znaku firmowego jest; mówiąc bardzo delikatnie "chybiony". Kursor jest podstawowym i wizualnym narzędziem każdego użytkownika, a co za tym idzie służy do kontaktowania się z portalową rzeczywistością. "Namolna" biedronka utrudnia, dekoncentruje i odwraca uwagę od wykonywanych za pomocą niego czynności. Początkowo czuje się dyskomfort, który z czasem może przerodzić się w złość i zniechęcenie. Znana i lubiona z innych reklam biedronka ("bez ogonka') w podświadomości każdego z nas stanie się symbolem czegoś niepożądanego i niechcianego. Myślę, że nie o to chodziło reklamodawcom.
PS. Powyższą opinię skonsultowałem z doświadczonym psychologiem