margolata zgłosiłam twój problem do dobrego, czyli naszego opiekuna informatycznego. On szuka źródła problemu i stara się go naprawić. Jeszcze raz dziś wysłałam mu monit.
Bardzo duża prośba przy zgłaszaniu problemów piszcie jak najwięcej szczegółów o zaistniałej sytuacji - jakiego przepisu dotyczy problem (wystarczy podać sam numerek, ten co się wyświetla w linku do przepisu). Jeszcze lepiej zrobić print screen z problemu i przysłać go na adres: gotujmy@infornext.pl. Bez waszej pomocy nie jesteśmy w stanie wykryć wszystkich niekompatybilności związanych z przejściem na nowy system. Ja wasze zgłoszenia przekazuję, ale najczęściej otrzymuję odpowiedź: za mało danych.
Tu zgłaszamy problemy
Obserwuj wątekOdp: Tu zgłaszamy problemy
Bardzo duża prośba przy zgłaszaniu problemów piszcie jak najwięcej szczegółów o zaistniałej sytuacji - jakiego przepisu dotyczy problem (wystarczy podać sam numerek, ten co się wyświetla w linku do przepisu). Jeszcze lepiej zrobić print screen z problemu i przysłać go na adres: gotujmy@infornext.pl. Bez waszej pomocy nie jesteśmy w stanie wykryć wszystkich niekompatybilności związanych z przejściem na nowy system. Ja wasze zgłoszenia przekazuję, ale najczęściej otrzymuję odpowiedź: za mało danych.