To nie jest tak, że ja pracuję sama, system się zmienił, ja pracuję na etacie w określonych godzinach, nie jestem właścicielem tego serwisu, zatrudniam ludzi którym odpowiada praca dorywcza w weekendy, w święta. Szkolę ich i kontroluję ich pracę. Dlatego ten wątek nazywa się tu zgłaszamy problemy.
.
Po to jest, żebym wiedziała że coś nie działa tak jak powinno i żebym mogła w odpowiednim miejscu zainterweniować.
Dobry teraz też pracuje dla gotujmy tylko w dni powszednie i w określonych godzinach i w końcu także zaczął się cieszyć wolnymi weekendami, świętami i urlopami. Nawet nie odbiera maili czy telefonów w weekendy, wszystko co wymaga interwencji informatyka musi czekać do poniedziałku.
Nie trzeba "... się prosić", ale z pretensjami i ocenami warto się wstrzymać,
bo to w niczym nie pomaga. Wręcz przeciwnie.
Tu zgłaszamy problemy
Obserwuj wątekOdp: Tu zgłaszamy problemy
.
Po to jest, żebym wiedziała że coś nie działa tak jak powinno i żebym mogła w odpowiednim miejscu zainterweniować.
Dobry teraz też pracuje dla gotujmy tylko w dni powszednie i w określonych godzinach i w końcu także zaczął się cieszyć wolnymi weekendami, świętami i urlopami. Nawet nie odbiera maili czy telefonów w weekendy, wszystko co wymaga interwencji informatyka musi czekać do poniedziałku.
Nie trzeba "... się prosić", ale z pretensjami i ocenami warto się wstrzymać,
bo to w niczym nie pomaga. Wręcz przeciwnie.
Może chciałabyś zostać moderatorem?
Pozdrawiam,
Tit