Zgłaszałam już ten problem wielokrotnie, ale dobry nie wykazuje zrozumienia. Jestem szczerze wam powiem nieco bezadna w tej sprawie, bowiem nie mam jak mu udowodnić. On mi tłumaczy, że muszę mieć za dużo pootwieranych okien w przeglądarce i dlatego tak się dzieje i że to zawsze jest wina samego użytkownika.
W związku z tym proszę o pomoc, czy moglibyście w momencie kiedy pojawia się ten komunikat o niepowodzeniu zapisu skopiować strronę w komputerze - u mnie to kombinacja klawiszy Fn i PrtSc - skopiuje się strona z komunikatem. I wyślijcie ten screen strony na adres: gotujmy@infornext.pl z podaniem w jakiej przeglądarce pracujecie i pod jakim nickiem.
Ja to potem wyślę do dobrego w dużej ilości, żeby mu udowodnić, że to jest błąd powszechny, doskwierający wielu osobom, a nie jakieś moje widzimisię.
Jak dostanie takich screenów 20 to może wreszcie cos z tym zrobi. Z góry dziekuję za pomoc. Tit
Tu zgłaszamy problemy
Obserwuj wątekOdp: Tu zgłaszamy problemy - wyszukiwanie zaawansowane
W związku z tym proszę o pomoc, czy moglibyście w momencie kiedy pojawia się ten komunikat o niepowodzeniu zapisu skopiować strronę w komputerze - u mnie to kombinacja klawiszy Fn i PrtSc - skopiuje się strona z komunikatem. I wyślijcie ten screen strony na adres: gotujmy@infornext.pl z podaniem w jakiej przeglądarce pracujecie i pod jakim nickiem.
Ja to potem wyślę do dobrego w dużej ilości, żeby mu udowodnić, że to jest błąd powszechny, doskwierający wielu osobom, a nie jakieś moje widzimisię.
Jak dostanie takich screenów 20 to może wreszcie cos z tym zrobi. Z góry dziekuję za pomoc. Tit