Tutaj zgłaszamy łamanie regulaminu serwisu

Obserwuj wątek

Odp: Tutaj zgłaszamy łamanie regulaminu serwisu

Babciagramolka
Doro- a kto Ci każde czytać w kółko zgłoszenia plagiatów. Ten wątek jak rozumiem służy do zgłaszania nieprawidłowości i wchodzą tu zainteresowani tym tematem tzn ci co zgłaszają i ci co sprawdzają . Nie ma obowiązku czytania .Tit prosiła o pomoc tych którzy chcą pomóc . Zgłosiłam się , Henia też .Jezeli czegos się podejmuję to to robię a nie stwierdzam , ze mi sie znudziło i przestaję. Wiem , ze to nie jest akurat popularne zajęcie ale po to by strona mogła normalnie istniec ktoś to musi robić .Jesli mnie np nie intersuje wątek działki to tam nie zaglądam bo i po co - nie znam się na tym , działki nie mam to nie zawracam tym których to interesuje głowy narzekaniem , że tam tylko w kółko działka, nasiona i roślinki- nuda jednym słowem . Jeden lubi działkę , drugi galerię, trzeci grę w słówka .Każdy robi to co lubi. Może i na innych stronach więcej się dzieje ale ja np cenię sobie to , ze tu nikt z nikim sie nie sprzecza , nikt nikomu nie wymyśla .W końcu to strona kulinarna a nie czat .Jak mam do kogoś sprawę tpo załatwioam to na PW a nie wywlekam tego na forum publicznym. Pod przepisami toczy się wymiana uwag na konkretne tematy i o to chodzi .Nie zauważyłam by ten kto ma coś do powiedzenia i chce to robić miał z tym jakiś problem .O co masz pretensję - że się nudzisz ? To rób coś w tym kierunku by strona była interesująca .Papkę informacyjną mają nam podać gotową na talerzu właściciele lub moderatorzy ?
Pomagam w sprawdzaniu przepisów bo uważam , że warto walczyc z nieuczciwością . Ty nie masz ochoty tego robić - no i fajnie , nikt nikogo nie zmusza przecież . Ale czemu dewaluujesz to co ktoś robi ? Czy jeśli ja nie mam czasu czy ochoty na to by coś robić to znaczy , że ktoś kto to robi postępuje głupio ?