Pod rozwagę

Obserwuj wątek

Odp: Odp: Odp: Odp: Pod rozwagę

Pyza
  • Pyza

  • Posty: 2462
  • Przepisy: 988
  • Artykuły: 74
SmakoMyk, i tak trzymaj! Gotuj i pokazuj nam tutaj wyniki i tym sposobem będziemy się wzajemnie od siebie uczyć

Ale są też niestety tacy co dołączają tylko z chęci zdobycia dużej ilości punktów i zagród za nie...

Odp: Odp: Odp: Pod rozwagę

SmakoMyk
  • SmakoMyk

  • Posty: 4
  • Przepisy: 0
  • Artykuły: 0
ps.
z całym szacunkiem.... ale wolę niestety poświęcić wolną chwilę nowej potrawie i próbom w kuchni, niż "trzepaniu" punktów....

Odp: Odp: Pod rozwagę

SmakoMyk
  • SmakoMyk

  • Posty: 4
  • Przepisy: 0
  • Artykuły: 0
Jestem nowicjuszką i przyznaję, nie mam czasu na zagłębianie się w te punkty i rankingi...
Jestem tu, bo kocham gotowanie (choć ostatnio tak dużo pracuję, że gotowanie schodzi na drugi plan... a może dlatego, ze popsuł mi się piekarnik...)

Od takich Wy mogę się uczyć i czerpać inspiracje... to wspaniałe, że chcecie się dzielić z innymi
i wspaniałe, że tacy laicy i nowicjusze (jak ja) mogą korzystać z Waszej wiedzy i doświadczenia

Z poważaniem
Eli

Odp: Pod rozwagę

Pyza
  • Pyza

  • Posty: 2462
  • Przepisy: 988
  • Artykuły: 74
Buniu, zdarzają się i mnie takie przyjemności - zazwyczaj przy okazji pojawia się też zaproszenie lub kilka do grona znajomych od świeżo zarejestrowanych osób - być może nie przeczytali dokładnie regulaminu i chcą natrzaskać sobie punktów?
Co nie zmienia faktu, że Twoje przepisy i zdjęcia są bardzo smakowite

Pod rozwagę

Babciagramolka
Kochani .Nie wiem jakie jest Wasze zdanie na ten temat ale muszę o czymś napisać. Bardzo dziękuję wszystkim którzy oceniają moje przepisy ( i tym którym się podobają i tym którym się nie podobają ) .Robi mi się tylko potwornie nieswojo kiedy zdaża się coś takiego jak wczoraj .Jednym ciurkiem zarobiłam ok 100 razy 5 ( w przeciągu kilkunastu minut ) . Nie jestem pewna czy mam się cieszyć ?