Apel do osób wstawiających przepisy

Obserwuj wątek

Odp: Odp: Odp: Apel do osób wstawiających przepisy

tokijka
  • tokijka

  • Posty: 452
  • Przepisy: 65
  • Artykuły: 6
Droga Pyzo zgadzam się z Tobą i boleję też,że można dodać do potrawy tylko jedno zdjęcie bo w pewnych wypadkach warto by pokazać niejasny proces robienia.
obrazek

Odp: Odp: Apel do osób wstawiających przepisy

Pyza
  • Pyza

  • Posty: 2462
  • Przepisy: 988
  • Artykuły: 74
no to idę do garów trzeba powalczyć z niektórymi, prawda?
10 x zupa, będzie ciężko bo u mnie za zupami nie przepadają, ale jak się zawezmę....

Odp: Apel do osób wstawiających przepisy

dobry
  • dobry

  • Posty: 1106
  • Przepisy: 12
  • Artykuły: 0
Zasady sa nastepujace:

- Dodajemy zupy,
- Użytkownik musi mieć dodanych i zaakceptowanych przynajmniej 10 zup,
- Każda zupa, która ma pojawić się w rankingu, musi być przynajmniej 1 raz oceniona,
- Wygrywa Użytkownik, którego zupa zdobyła największą ilość punktów w czasie trwania konkursu.

http://www.gotujmy.pl/konkurs/ranking,6/

pozdrowienia!

Odp: Odp: Odp: Apel do osób wstawiających przepisy

kinga
  • kinga

  • Posty: 2968
  • Przepisy: 55
  • Artykuły: 0
Mi równiez bardzo podoba sie pomysl,zreszta jak wszystkie,które Sarenka podpowiada
Ale Pyza ma racje,jesli bedzie chodzilo o jak najwieksza ilosc ze zdjeciami to tak jak pisala pojawia sie przepisy ze skopiowanymi zdjeciami
Tak naprawde to jest nas tu garstka ktora wstawia przepisy jak juz nie ze zdjeciami to przynajmniej sprawdzone.

Odp: Odp: Apel do osób wstawiających przepisy

Pyza
  • Pyza

  • Posty: 2462
  • Przepisy: 988
  • Artykuły: 74
Dobry, a jest wogóle jakiś konkurs sierpniowy?!

Co do tej największej ilości przepisów ze zdjęciami to obawiam się, że pojawi nam się znowu mnóstwo bezmyślnie wklepanych, tym razem ze skopiowanymi zdjęciami...


O, właśnie się pojawiło info o konkursie!


zmieniono 1 raz (ostatnio 05 sie 2009 22:00 przez Pyza)

Odp: Apel do osób wstawiających przepisy

dobry
  • dobry

  • Posty: 1106
  • Przepisy: 12
  • Artykuły: 0
Pomysl fajny i mysle, ze godny realizacji.

BTW. Konkurs sierpniowy jest wg naszych wspolnych ustalen i raczej..... klapa.

http://www.gotujmy.pl/konkurs/ranking,6/

pozdrawiam!

Odp: Apel do osób wstawiających przepisy

ulcia21
  • ulcia21

  • Posty: 3060
  • Przepisy: 68
  • Artykuły: 0
Pomysl Sarenki jest bardzo dobry.....

Odp: Apel do osób wstawiających przepisy

halina
  • halina

  • Posty: 150
  • Przepisy: 701
  • Artykuły: 0
Jest to dobry pomysl , potrzeba by bylo jakies wlasnie warunki na zasluzonego kucharza . Musi sie wypowiedziec wiecej osob w tej kwesti . Mysle , ze bylo by dobrze , gdyby byla to osoba , ktora w danym miesiacu doda najwiecej przepisow ze zdjeciami i bedzie miala tez duzo komentarzy do przepisow . Bedzie wiadomo , ze jest naprawde zasluzonym kucharzem poswiecajac swoj czas na dodawanie dobrych przepisow ze zdjeciami i ma pojecie o gotowaniu i pieczeniu itp . dyskutujac w komentarzach o danych przepisach .Prosze wypowiadac sie w tym temacie , bedzie cos nowego wdrozone .

Odp: Odp: Apel do osób wstawiających przepisy

Pyza
  • Pyza

  • Posty: 2462
  • Przepisy: 988
  • Artykuły: 74
Niezły pomysł, Sarenko , tylko trzeba by dokładnie określić jakie warunki powinna spełniać taka osoba. Sama wiesz, że jest na portalu kilka a nawet kilkanaście osób, które uważają się za bardzo zasłużone a ich zasługą jest jedynie wklepywanie przepisów na czas...wstawiają je w ogromnej ilości, bez zdjęć i w/g mnie nawet bez zrozumienia treści (czytasz czasami więc wiesz co mam na myśli) i na pewno nie gotują tego no bo kiedy? jak się wklepuje kilkadziesiąt przepisów tygodniowo to do kuchni się chyba nawet nie wchodzi... Myślę, że ilość przepisów nie powinna być tu decydująca aczkolwiek chociaż kilka ich być powinno.

Odp: Apel do osób wstawiających przepisy

Sarenka
  • Sarenka

  • Posty: 3284
  • Przepisy: 571
  • Artykuły: 1
Hmmm. Wlasnie przyszlo mi cos do glowy... Pomyslalam sobie, ze fajnie by bylo, gdybysmy mogli wybrac najsympatyczniejszego lub najbardziej wg nas zasluzonego uzytkownika portalu w rankingu miesiecznym. Przykladowo, zredukowalibysmy liste laureatów do 4 pozycji, a w 5 miejsce, to uzytkownicy decydowaliby o najbardziej zasluzonym kucharzu w danym miesacu. Co Wy na to?

Odpowiedz na/ edytuj Apel do osób wstawiających przepisy