Szczerze mówiąc to różnicy w smaku w ogóle nie ma,jest niezauważalna o ile w ogóle w przypadku grzybów można mówić o ich smaku. To bardzo często tylko dodatek w postaci sosu.
endrox87, taki zamrożony na surowo borowik dodany do potrawy smakuje jak świeżo zebrany - susz ma zupełnie inny smak i konsystencję.
Ja zwykle przesmażam grzyby na niewielkiej ilości masła i takie zamrażam. Surowo mrożone są świetne, ale zajmują więcej miejsca....
Nigdy nic prócz suszenia z grzybami nie robiłam... Pyzo, czy różnica jest aż tak wielka kiedy grzyby są mrożone lub najpierw smażone a później mrożone?
Mam też pytanie, czy mycie grzybów pod woda nie sprawia, że nasiąkają wodą i nie wpływa na nie w czasie mrożenia?
Jestem nowa w temacie a bardzo mnie to zaintrygowało
Ja normalnie gotuję grzybki i po ostudzeniu je mrożę. Ewentualnie surowe, tylko dobrze oczyszczone od razu mrożę (prawdziwki) a później płukam po rozmrożeniu.
Grzyby mrożone
Obserwuj wątekOdp: Grzyby mrożone
Gastrosklep.pl
Odp: Grzyby mrożone
Sardynka
kat_muffin
Nigdy nic prócz suszenia z grzybami nie robiłam... Pyzo, czy różnica jest aż tak wielka kiedy grzyby są mrożone lub najpierw smażone a później mrożone?
Mam też pytanie, czy mycie grzybów pod woda nie sprawia, że nasiąkają wodą i nie wpływa na nie w czasie mrożenia?
Jestem nowa w temacie a bardzo mnie to zaintrygowało
Odp: Odp: Odp: Grzyby mrożone
Bahus
Odpowiedź jest prosta...w "sezonie" są tańsze. Mam przyjaciela, który hoduje pieczarki na własne potrzeby. Co roku dostaję od niego parę kilo...
Odp: Odp: Grzyby mrożone
Bahus
A czy czekasz aż woda (z grzybów) odparuje?
Pyza
Ja zwykle przesmażam grzyby na niewielkiej ilości masła i takie zamrażam. Surowo mrożone są świetne, ale zajmują więcej miejsca....
endrox87
Odp: Odp: Grzyby mrożone
bajtek
Pytam: po co mrozić pieczarki, jak one są na okrągło CAŁY ROK ?
sakura