Ja również dostałam pusty newsletter. Korzystam z peceta, poczta na o2.pl. Sprawdzałam na trzech przeglądarkach w dwóch różnych komputerach, z czego jeden ma bardzo szybkie łącze.
Ja również dostałam pusty newsletter. Korzystam z peceta, poczta na o2.pl. Sprawdzałam na trzech przeglądarkach w dwóch różnych komputerach, z czego jeden ma bardzo szybkie łącze.
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
Data w prawym górnym rogu jest troszkę ucięta, bo kasowałam pasek, ze stronami, które przy zrzucie ekranu też się pojawiły, ale widać, że to wiadomość z 8.11.2012
Osoby, które dostały pustego newslettera proszone są o napisanie z jakiego klienta pocztowego korzystają. Wiadomość ta będzie pomocna przy analizie wysyłki.
Tu zgłaszamy problemy
Obserwuj wątekOdp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
gosia56
a u mnie wszystko w porzadku.
Odp: Tu zgłaszamy problemy
edytaha
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
misia5
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
zbysiowa
U mnie też wszystko dobrze
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
kołczu
Odp: Tu zgłaszamy problemy
Beatris
Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
Pyza
Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
zozolek
Z góry dziękuję za informacje.
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
Beatris
Do mnie również dotarł kolejny pusty newsletter.
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy
misia5