Ja chciałbym zapytać kogokolwiek gdzie mam zgłosić brak nagrody za virtuale którą wybrałem prawie 2 miesiące temu i nadal żadnej odpowiedzi.Może jakiś moderator pomoże?
Moderator niestety nie pomoże, bo w tej kwestii nie ma jak. Napisz do Tit ona udzieli Ci informacji.
Ja chciałbym zapytać kogokolwiek gdzie mam zgłosić brak nagrody za virtuale którą wybrałem prawie 2 miesiące temu i nadal żadnej odpowiedzi.Może jakiś moderator pomoże?
Nie wiem czyj jest pomysł z latającą za kursorem biedronką? Mam nadzieję, że nie administracji gotujmy.pl.
Z psychologicznego punktu widzenia taki sposób reklamowania znaku firmowego jest; mówiąc bardzo delikatnie "chybiony". Kursor jest podstawowym i wizualnym narzędziem każdego użytkownika, a co za tym idzie służy do kontaktowania się z portalową rzeczywistością. "Namolna" biedronka utrudnia, dekoncentruje i odwraca uwagę od wykonywanych za pomocą niego czynności. Początkowo czuje się dyskomfort, który z czasem może przerodzić się w złość i zniechęcenie. Znana i lubiona z innych reklam biedronka ("bez ogonka') w podświadomości każdego z nas stanie się symbolem czegoś niepożądanego i niechcianego. Myślę, że nie o to chodziło reklamodawcom.
PS. Powyższą opinię skonsultowałem z doświadczonym psychologiem
zmieniono 1 raz (ostatnio 29 mar 2012 15:46 przez Bahus)
A mi biedronka się bardzo podoba Ale nie o tym chciałam napisać. Znów nie mogę dodawać przepisów ze zdjęciami... bez zdjęć nie ma problemu. Możecie to jakoś naprawić.....? Pozdrawiam
Tu zgłaszamy problemy
Obserwuj wątekOdp: Odp: Problem z poradami
misia5
Nie wiem co się dzieje, że te przepisy są odznaczane:/ jestem pewna, że go oznaczyłam. Zobacz teraz czy punkty doszły.
Odp: Problem z poradami
gosia56
CZY ZOSTANĄ DOLICZONE DODAYKOWE PUNKTY.
Odp: Odp: Odp: Odp: Problem z poradami
misia5
Cieszę się, że mogłam pomóc Teraz jest taka jak chciałaś
Odp: Odp: Odp: Problem z poradami
darmiona
Odp: Odp: Problem z poradami
misia5
Moderator niestety nie pomoże, bo w tej kwestii nie ma jak. Napisz do Tit ona udzieli Ci informacji.
Odp: Problem z poradami
Bob39
Odp: Problem z poradami
Kathlyn
Odp: Problem z poradami
Bahus
Z psychologicznego punktu widzenia taki sposób reklamowania znaku firmowego jest; mówiąc bardzo delikatnie "chybiony". Kursor jest podstawowym i wizualnym narzędziem każdego użytkownika, a co za tym idzie służy do kontaktowania się z portalową rzeczywistością. "Namolna" biedronka utrudnia, dekoncentruje i odwraca uwagę od wykonywanych za pomocą niego czynności. Początkowo czuje się dyskomfort, który z czasem może przerodzić się w złość i zniechęcenie. Znana i lubiona z innych reklam biedronka ("bez ogonka') w podświadomości każdego z nas stanie się symbolem czegoś niepożądanego i niechcianego. Myślę, że nie o to chodziło reklamodawcom.
PS. Powyższą opinię skonsultowałem z doświadczonym psychologiem
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Problem z poradami
joaska500
Odp: Odp: Odp: Odp: Problem z poradami
misia5