Zerknij w zakładkę nagrody, a potem na potem wejdź w zakładkę Twoje zamówienia. Tam będziesz widziała, czy zamówiłaś karty. Jeśli tam nie będzie zamówionych kart oczekujących na realizację znaczy, że musisz jeszcze raz wejść na stronę z nagrodami i ponownie zamówić karty.
Witaj, otrzymaliśmy wiadomość, że przesyłka nie została podjęta w terminie i nagroda wróciła do BOK. Poprosiliśmy o ponowną wysyłkę nagrody. Potwierdź proszę na PW (redakcja) swoje dane adresowe.
Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Witaj, w systemie przy Twoim zamówieniu jest znacznik "zrealizowane" i wygląda na to, że nagroda powinna już do Ciebie dotrzeć, dlatego przesłaliśmy pytanie dotyczące przesyłki do Biura Obsługi Klienta - jak tylko otrzymamy wiadomość zwrotną to wyślemy do Ciebie PW.
Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Obserwuj wątekOdp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
redakcja
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
justynak223
Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
misia5
Super Cieszę się, że Ci się udało zamówić Prawdopodobnie zapomniałaś zaznaczyć jednego z okienek Potem kliknęłaś zamów i zmieniłaś stronę
Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
gosia56
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
misia5
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
gosia56
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
domagi
Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
redakcja
Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
redakcja
Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
redakcja