Bahus, a wiesz może czego dokładnie brakuje? Jakie opakowanie?
Bahus napisał(a):
W ramach posiadanych wirtuali zamówiłem 3 razy zestaw przypraw "Kamis" Dostałem ale nie pełny, zabrakło jednej saszetki "bukiet smaku" Rozumiem...cięcie kosztów...I niech kto powie, że się czepiam....szkoda słów.
W ramach posiadanych wirtuali zamówiłem 3 razy zestaw przypraw "Kamis" Dostałem ale nie pełny, zabrakło jednej saszetki "bukiet smaku" Rozumiem...cięcie kosztów...I niech kto powie, że się czepiam....szkoda słów.
informujemy, że przywrócimy wirtuale wszystkim, którzy otrzymali nagrody o wątpliwej jakości, w liczbie odpowiadającej danemu zamówieniu.
Osoby, które zgłaszały problemy proszone są o napisanie wiadomości na skrzynkę "redakcja" z podaniem danych: imię, nazwisko, adres. W wiadomości prosimy podać nazwę zamówienia np. "Torba plażowa" i krótki 1-2 zdaniowym opisem wady produktu.
Kochany zozolku
Proponuję również wycofać książki kucharskie, na których widnieje napis "egzemplarz bezpłatny, sprzedawany jedynie z wydawnictwami Edipresse Polska S.A." Taka "nagroda" jasno obrazuje rangę i cel Waszego konkursu. Dla mnie jest to jednoznaczne. Okazano nam całkowity brak taktu, graniczący z dużą dozą zniesmaczenia. Tak się nie traktuje "swoich" użytkowników. Zwróćcie proszę uwagę na fakt, że użytkownik nie jest "przedmiotem" i pod każdym nickiem kryje się człowiek. Nagroda w postaci bezpłatnych publikacji jest uwłaczająca naszej pracy włożonej w tworzenie i dodawanie przepisów. Nigdzie (a uczestniczę w wielu portalach kulinarnych) nie spotkałem się z takim traktowaniem użytkowników. Mam nadzieję, że to się zmieni.
Drogi Bahus-ie,
na wstępie dziękuję za zwrócenie uwagi dotyczącej opisu znajdującego się na książkach. Chętnie wyjaśnię wątpliwości, bo doszło do nieporozumienia.
Napis na książkach o treści: "egzemplarz bezpłatny, sprzedawany jedynie z wydawnictwami Edipresse Polska S.A." nie pomniejsza wartości danej książki. Napis sugeruje jedynie kto może i ma prawo rozprowadzać daną książkę. W tym przypadku takie prawo ma tylko Edipresse Polska S.A. Bezpłatność danej publikacji nie polega na darmowym jej rozdawaniu.
Zwracam też Twoją uwagę na fakt, iż użytkownik sam decyduje jaką nagrodę zamawia.
Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Obserwuj wątekOdp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
kołczu
Bahus napisał(a):
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
kołczu
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
mela25
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Bahus
Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Elficzna
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
zbysiowa
http://redakcja.ludzie.gotujmy.pl/profil,h0/
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Elficzna
Odp: Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
zozolek
informujemy, że przywrócimy wirtuale wszystkim, którzy otrzymali nagrody o wątpliwej jakości, w liczbie odpowiadającej danemu zamówieniu.
Osoby, które zgłaszały problemy proszone są o napisanie wiadomości na skrzynkę "redakcja" z podaniem danych: imię, nazwisko, adres. W wiadomości prosimy podać nazwę zamówienia np. "Torba plażowa" i krótki 1-2 zdaniowym opisem wady produktu.
Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
zozolek
Drogi Bahus-ie,
na wstępie dziękuję za zwrócenie uwagi dotyczącej opisu znajdującego się na książkach. Chętnie wyjaśnię wątpliwości, bo doszło do nieporozumienia.
Napis na książkach o treści: "egzemplarz bezpłatny, sprzedawany jedynie z wydawnictwami Edipresse Polska S.A." nie pomniejsza wartości danej książki. Napis sugeruje jedynie kto może i ma prawo rozprowadzać daną książkę. W tym przypadku takie prawo ma tylko Edipresse Polska S.A. Bezpłatność danej publikacji nie polega na darmowym jej rozdawaniu.
Zwracam też Twoją uwagę na fakt, iż użytkownik sam decyduje jaką nagrodę zamawia.
Pozdrawiam serdecznie.
Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
pycia9