Mysiuniu twoja bransoletka wytrzymała i tak długo, jednakże moja rozsypała się po minucie a w naszyjniku zepsute zapięcie,rozczarowana jestem na maksa.
Odnośnie wypowiedzi zozolek "Jak pisałam wcześniej nie nie ma mowy, że to Wy będziecie "osobą" poszkodowaną. "
Panuje u Was straszny bałagan! Po kilka razy wysyłacie te same nagrody i potem karzecie je odsyłać na mój koszt! To wy powinniście być stratni, nie ma dobrej organizacji, to tracicie nagrody. Niby mam dostać rekompensate w wirtualach za koszt wysyłki, jednak na co mi one jak co zamowie to albo nagroda jest brudna, albo się psuje na drugi dzień, albo wogóle nie przychodzi na czas?!
zmieniono 1 raz (ostatnio 30 wrz 2012 07:49 przez Mysiunia)
W poniedziałek listem poleconym nadam kartę Ikea, jednak zastanawiam się czy aby nie dołączyć tam bransoletki z zamówionego zestawu biżuterii. Założyłam ją dziś pierwszy raz, miałam ją na ręce może 1-1,5 godziny po czym sama z siebie (nie zaciągnęłam ani nic z tych rzeczy) rozsypała się po podłodze. Jutro zrobię zdjęcie i pochwale się moją nagrodą po pierwszym dniu użytkowania. Podobne bransoletki, które kupowałam na odpuście za marne grosze za czasów podstawówki do dziś dnia są w dobrym stanie (a chodziłam w nich na okrągło), a ta rozpadła się w ciągu godziny.. Zamówiłam 4 dni temu jeszcze jeden zestaw biżuterii dla siostry i muszę się zastanowić czy nie anulować tego zamówienia, bo niby punktów mało, ale po co mam je tracić na coś co zaraz się zniszczy...
na początku dziękuję za to, że otwarcie piszecie o problemach związanych z nagrodami. Takie informacje są bardzo pomocne przy organizacji następnych wysyłek i koordynowaniu ich z działem, który zajmuje się wysyłką nagród.
Zapewniam Was, że robimy wszystko, aby jak najszybciej wyjaśnić problemy o jakich piszecie. Wszystkie nagrody dotrą do zamawiających. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane i nie ma mowy, że to użytkownicy będą "osobą" poszkodowaną.
Kilka słów wyjaśnienia:
1. Zwracacie uwagę na to, że zamawiałyście nagrody w jednym czasie a dotarła ich część.
- jak wiecie zmieniliśmy system wysyłki nagród - wysyłka odbywa się partiami tzn. nie zawsze nagrody zamawiane w tym samym czasie dotrą do Was razem. Tak jest w przypadku zamawianych np. zestawów przypraw - nagrody te są szykowane do wysyłki.
2. "Mysiunia" pisałaś, że dostałaś kartę IKEA, a jej nie zamawiałaś.
- w systemie jest zamówienie na kartę IKEA o wartości 100 zł. z dnia: 10.06.2012 - zamówienie nie było opisane jako zrealizowane, więc osoby wysyłające nagrody, zgodnie z tym co było w systemie, wysłały do Ciebie kartę.
- klocki Lego są uszykowane do wysyłki na dzień 05.10.
3. Nagrody uszkodzone, w miarę możliwości liczbowych, będą wymieniane na poprawne pod względem jakościowym. W przypadku braku nagród na wymianę, będziemy organizować rekompensatę. Jak pisałam wcześniej nie nie ma mowy, że to Wy będziecie "osobą" poszkodowaną.
Aż mi ciarki po plecach chodzą jak to wszystko czytam, pierwszy raz wymieniłam punkty na nagrody i mało tego zużyłam wszystkie jakie miałam, a teraz myślę jaka niespodzianka mnie czeka z nagrodą
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek powstałe podczas doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, ani za ich przypadkową utratę przez ww. instytucje.
A co jeśli ja odeślę tę kartę na koszt odbiorcy i ona do Was nie dotrze? Może ja też powinnam mieć jakąś podkładkę, że jeśli przesyłka zaginie to nie jest moja wina?
Elficzna ma racje - nie podoba mi się, że wysyłane są do nas produkty ze skazą! Jeśli sponsor takie przekazał, to uczciwie powinniście o tym poinformować w opisie nagrody. Zrozumiałabym gdyby jednej osobie się takie coś zdarzyło że torba brudna czy zniszczona, ale większość zgłasza tu na forum, że z tymi torbami jest coś nie tak, więc może warto dopisać że produkty mają wady? Przecież te torby nie pobrudziły się czy odbarwiły w kopercie podczas wędrówki Pocztą, więc chyba osoba która je pakuje widziała co wkłada.
Na mojej torebce była skaza przez pół ;/ wiec nie trudno było zauważyć ;/ , kurcze szkoda tylko że nikt nie odpisuje , i dalej nie wiadomo co z brakującymi nagrodami ;/ Mysiunia wyślij poleconym , taki list nie zginie na pewno .
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek powstałe podczas doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, ani za ich przypadkową utratę przez ww. instytucje.
A co jeśli ja odeślę tę kartę na koszt odbiorcy i ona do Was nie dotrze? Może ja też powinnam mieć jakąś podkładkę, że jeśli przesyłka zaginie to nie jest moja wina?
Elficzna ma racje - nie podoba mi się, że wysyłane są do nas produkty ze skazą! Jeśli sponsor takie przekazał, to uczciwie powinniście o tym poinformować w opisie nagrody. Zrozumiałabym gdyby jednej osobie się takie coś zdarzyło że torba brudna czy zniszczona, ale większość zgłasza tu na forum, że z tymi torbami jest coś nie tak, więc może warto dopisać że produkty mają wady? Przecież te torby nie pobrudziły się czy odbarwiły w kopercie podczas wędrówki Pocztą, więc chyba osoba która je pakuje widziała co wkłada.
Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Obserwuj wątekOdp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Triss
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
kama1132
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Mysiunia
Panuje u Was straszny bałagan! Po kilka razy wysyłacie te same nagrody i potem karzecie je odsyłać na mój koszt! To wy powinniście być stratni, nie ma dobrej organizacji, to tracicie nagrody. Niby mam dostać rekompensate w wirtualach za koszt wysyłki, jednak na co mi one jak co zamowie to albo nagroda jest brudna, albo się psuje na drugi dzień, albo wogóle nie przychodzi na czas?!
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Mysiunia
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Mysiunia
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
zozolek
na początku dziękuję za to, że otwarcie piszecie o problemach związanych z nagrodami. Takie informacje są bardzo pomocne przy organizacji następnych wysyłek i koordynowaniu ich z działem, który zajmuje się wysyłką nagród.
Zapewniam Was, że robimy wszystko, aby jak najszybciej wyjaśnić problemy o jakich piszecie. Wszystkie nagrody dotrą do zamawiających. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane i nie ma mowy, że to użytkownicy będą "osobą" poszkodowaną.
Kilka słów wyjaśnienia:
1. Zwracacie uwagę na to, że zamawiałyście nagrody w jednym czasie a dotarła ich część.
- jak wiecie zmieniliśmy system wysyłki nagród - wysyłka odbywa się partiami tzn. nie zawsze nagrody zamawiane w tym samym czasie dotrą do Was razem. Tak jest w przypadku zamawianych np. zestawów przypraw - nagrody te są szykowane do wysyłki.
2. "Mysiunia" pisałaś, że dostałaś kartę IKEA, a jej nie zamawiałaś.
- w systemie jest zamówienie na kartę IKEA o wartości 100 zł. z dnia: 10.06.2012 - zamówienie nie było opisane jako zrealizowane, więc osoby wysyłające nagrody, zgodnie z tym co było w systemie, wysłały do Ciebie kartę.
- klocki Lego są uszykowane do wysyłki na dzień 05.10.
3. Nagrody uszkodzone, w miarę możliwości liczbowych, będą wymieniane na poprawne pod względem jakościowym. W przypadku braku nagród na wymianę, będziemy organizować rekompensatę. Jak pisałam wcześniej nie nie ma mowy, że to Wy będziecie "osobą" poszkodowaną.
Serdecznie Was pozdrawiam!
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
iziona
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
mela25
Na mojej torebce była skaza przez pół ;/ wiec nie trudno było zauważyć ;/ , kurcze szkoda tylko że nikt nie odpisuje , i dalej nie wiadomo co z brakującymi nagrodami ;/ Mysiunia wyślij poleconym , taki list nie zginie na pewno .
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Mysiunia
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek powstałe podczas doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, ani za ich przypadkową utratę przez ww. instytucje.
A co jeśli ja odeślę tę kartę na koszt odbiorcy i ona do Was nie dotrze? Może ja też powinnam mieć jakąś podkładkę, że jeśli przesyłka zaginie to nie jest moja wina?
Elficzna ma racje - nie podoba mi się, że wysyłane są do nas produkty ze skazą! Jeśli sponsor takie przekazał, to uczciwie powinniście o tym poinformować w opisie nagrody. Zrozumiałabym gdyby jednej osobie się takie coś zdarzyło że torba brudna czy zniszczona, ale większość zgłasza tu na forum, że z tymi torbami jest coś nie tak, więc może warto dopisać że produkty mają wady? Przecież te torby nie pobrudziły się czy odbarwiły w kopercie podczas wędrówki Pocztą, więc chyba osoba która je pakuje widziała co wkłada.
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Elficzna