Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Obserwuj wątek

Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Triss
  • Triss

  • Posty: 69
  • Przepisy: 1109
  • Artykuły: 98
Widzę,że nowe nagrody okazują się bublem. Kwestia wysyłki i pomyłek to jedno, ale o jakość powinni chociaż zadbać.

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

kama1132
  • kama1132

  • Posty: 13
  • Przepisy: 139
  • Artykuły: 62
Mysiuniu twoja bransoletka wytrzymała i tak długo, jednakże moja rozsypała się po minucie a w naszyjniku zepsute zapięcie,rozczarowana jestem na maksa.

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Mysiunia
  • Mysiunia

  • Posty: 160
  • Przepisy: 1806
  • Artykuły: 11
Odnośnie wypowiedzi zozolek "Jak pisałam wcześniej nie nie ma mowy, że to Wy będziecie "osobą" poszkodowaną. "
Panuje u Was straszny bałagan! Po kilka razy wysyłacie te same nagrody i potem karzecie je odsyłać na mój koszt! To wy powinniście być stratni, nie ma dobrej organizacji, to tracicie nagrody. Niby mam dostać rekompensate w wirtualach za koszt wysyłki, jednak na co mi one jak co zamowie to albo nagroda jest brudna, albo się psuje na drugi dzień, albo wogóle nie przychodzi na czas?!

zmieniono 1 raz (ostatnio 30 wrz 2012 07:49 przez Mysiunia)

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Mysiunia
  • Mysiunia

  • Posty: 160
  • Przepisy: 1806
  • Artykuły: 11
A taka byłam szczęśliwa jak ją otrzymałam.. szkoda tylko że to zwyczajna jednorazówka, kiepskiej jakości.. Odradzam zamawiania tej 'biżuterii'
obrazek

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Mysiunia
  • Mysiunia

  • Posty: 160
  • Przepisy: 1806
  • Artykuły: 11
W poniedziałek listem poleconym nadam kartę Ikea, jednak zastanawiam się czy aby nie dołączyć tam bransoletki z zamówionego zestawu biżuterii. Założyłam ją dziś pierwszy raz, miałam ją na ręce może 1-1,5 godziny po czym sama z siebie (nie zaciągnęłam ani nic z tych rzeczy) rozsypała się po podłodze. Jutro zrobię zdjęcie i pochwale się moją nagrodą po pierwszym dniu użytkowania. Podobne bransoletki, które kupowałam na odpuście za marne grosze za czasów podstawówki do dziś dnia są w dobrym stanie (a chodziłam w nich na okrągło), a ta rozpadła się w ciągu godziny.. Zamówiłam 4 dni temu jeszcze jeden zestaw biżuterii dla siostry i muszę się zastanowić czy nie anulować tego zamówienia, bo niby punktów mało, ale po co mam je tracić na coś co zaraz się zniszczy...

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

zozolek
  • zozolek

  • Posty: 103
  • Przepisy: 35
  • Artykuły: 244
Drogie Panie,

na początku dziękuję za to, że otwarcie piszecie o problemach związanych z nagrodami. Takie informacje są bardzo pomocne przy organizacji następnych wysyłek i koordynowaniu ich z działem, który zajmuje się wysyłką nagród.

Zapewniam Was, że robimy wszystko, aby jak najszybciej wyjaśnić problemy o jakich piszecie. Wszystkie nagrody dotrą do zamawiających. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane i nie ma mowy, że to użytkownicy będą "osobą" poszkodowaną.

Kilka słów wyjaśnienia:

1. Zwracacie uwagę na to, że zamawiałyście nagrody w jednym czasie a dotarła ich część.

- jak wiecie zmieniliśmy system wysyłki nagród - wysyłka odbywa się partiami tzn. nie zawsze nagrody zamawiane w tym samym czasie dotrą do Was razem. Tak jest w przypadku zamawianych np. zestawów przypraw - nagrody te są szykowane do wysyłki.


2. "Mysiunia" pisałaś, że dostałaś kartę IKEA, a jej nie zamawiałaś.

- w systemie jest zamówienie na kartę IKEA o wartości 100 zł. z dnia: 10.06.2012 - zamówienie nie było opisane jako zrealizowane, więc osoby wysyłające nagrody, zgodnie z tym co było w systemie, wysłały do Ciebie kartę.
- klocki Lego są uszykowane do wysyłki na dzień 05.10.

3. Nagrody uszkodzone, w miarę możliwości liczbowych, będą wymieniane na poprawne pod względem jakościowym. W przypadku braku nagród na wymianę, będziemy organizować rekompensatę. Jak pisałam wcześniej nie nie ma mowy, że to Wy będziecie "osobą" poszkodowaną.

Serdecznie Was pozdrawiam!

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

iziona
  • iziona

  • Posty: 76
  • Przepisy: 1306
  • Artykuły: 0
Aż mi ciarki po plecach chodzą jak to wszystko czytam, pierwszy raz wymieniłam punkty na nagrody i mało tego zużyłam wszystkie jakie miałam, a teraz myślę jaka niespodzianka mnie czeka z nagrodą

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

mela25
  • mela25

  • Posty: 29
  • Przepisy: 454
  • Artykuły: 0
Mysiunia napisał(a):

Zapis z regulaminu:

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek powstałe podczas doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, ani za ich przypadkową utratę przez ww. instytucje.

A co jeśli ja odeślę tę kartę na koszt odbiorcy i ona do Was nie dotrze? Może ja też powinnam mieć jakąś podkładkę, że jeśli przesyłka zaginie to nie jest moja wina?

Elficzna ma racje - nie podoba mi się, że wysyłane są do nas produkty ze skazą! Jeśli sponsor takie przekazał, to uczciwie powinniście o tym poinformować w opisie nagrody. Zrozumiałabym gdyby jednej osobie się takie coś zdarzyło że torba brudna czy zniszczona, ale większość zgłasza tu na forum, że z tymi torbami jest coś nie tak, więc może warto dopisać że produkty mają wady? Przecież te torby nie pobrudziły się czy odbarwiły w kopercie podczas wędrówki Pocztą, więc chyba osoba która je pakuje widziała co wkłada.



Na mojej torebce była skaza przez pół ;/ wiec nie trudno było zauważyć ;/ , kurcze szkoda tylko że nikt nie odpisuje , i dalej nie wiadomo co z brakującymi nagrodami ;/ Mysiunia wyślij poleconym , taki list nie zginie na pewno .

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Mysiunia
  • Mysiunia

  • Posty: 160
  • Przepisy: 1806
  • Artykuły: 11
Zapis z regulaminu:

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek powstałe podczas doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, ani za ich przypadkową utratę przez ww. instytucje.

A co jeśli ja odeślę tę kartę na koszt odbiorcy i ona do Was nie dotrze? Może ja też powinnam mieć jakąś podkładkę, że jeśli przesyłka zaginie to nie jest moja wina?

Elficzna ma racje - nie podoba mi się, że wysyłane są do nas produkty ze skazą! Jeśli sponsor takie przekazał, to uczciwie powinniście o tym poinformować w opisie nagrody. Zrozumiałabym gdyby jednej osobie się takie coś zdarzyło że torba brudna czy zniszczona, ale większość zgłasza tu na forum, że z tymi torbami jest coś nie tak, więc może warto dopisać że produkty mają wady? Przecież te torby nie pobrudziły się czy odbarwiły w kopercie podczas wędrówki Pocztą, więc chyba osoba która je pakuje widziała co wkłada.

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Elficzna
  • Elficzna

  • Posty: 26
  • Przepisy: 454
  • Artykuły: 1
..

zmieniono 2 razy (ostatnio 26 wrz 2012 21:08 przez Elficzna)

Odpowiedz na/ edytuj Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!