Kochani, dziękujemy, że informujecie nas o problemach dotyczących nagród.
Postanowiliśmy wycofać z zamówień następujące nagrody: torby plażowe, torby paszportówki oraz zestawy biżuterii.
Nagrody uszkodzone, w miarę możliwości liczbowych, będą wymieniane na poprawne pod względem jakościowym. W przypadku braku nagród na wymianę, będziemy organizować rekompensatę.
Życzymy miłego dnia.
Redakcja
Za zamówioną biżuterię, którą wycofaliście z katalogu otrzymałam stracone punkty. Zamówiłam również torbę paszportówkę, ale 80 wirtuali nie zostało mi oddane.. I teraz nie wiem, czy uszkodzona i wadliwa torba do mnie dojdzie mimo iż do użytku się nie będzie nadawać, czy może wogóle nie zostanie wysłana, a punkty poszly na marne?
Bahus, dzięki za merytoryczne w większości uwagi. Mogę Cię upewnić, że mimo ostatnich zmian staramy się, aby żaden z użytkowników nie został poszkodowany.
Dziękuję Ci, bo wiem że Twoje (mocnymi słowami ostatnio wyrażane) uwagi mają sprawić, że gotujmy pozostanie najlepszym portalem wśród tych w których uczestniczysz
Kochany zozolku
Proponuję również wycofać książki kucharskie, na których widnieje napis "egzemplarz bezpłatny, sprzedawany jedynie z wydawnictwami Edipresse Polska S.A." Taka "nagroda" jasno obrazuje rangę i cel Waszego konkursu. Dla mnie jest to jednoznaczne. Okazano nam całkowity brak taktu, graniczący z dużą dozą zniesmaczenia. Tak się nie traktuje "swoich" użytkowników. Zwróćcie proszę uwagę na fakt, że użytkownik nie jest "przedmiotem" i pod każdym nickiem kryje się człowiek. Nagroda w postaci bezpłatnych publikacji jest uwłaczająca naszej pracy włożonej w tworzenie i dodawanie przepisów. Nigdzie (a uczestniczę w wielu portalach kulinarnych) nie spotkałem się z takim traktowaniem użytkowników. Mam nadzieję, że to się zmieni.
zmieniono 2 razy (ostatnio 01 paź 2012 16:11 przez Bahus)
Kochani, dziękujemy, że informujecie nas o problemach dotyczących nagród.
Postanowiliśmy wycofać z zamówień następujące nagrody: torby plażowe, torby paszportówki oraz zestawy biżuterii.
Nagrody uszkodzone, w miarę możliwości liczbowych, będą wymieniane na poprawne pod względem jakościowym. W przypadku braku nagród na wymianę, będziemy organizować rekompensatę.
Życzymy miłego dnia.
Redakcja
A jeśli zamówiłam już tą biżuterię? jeśli ma być w takim stanie to jej nie chcę. Gdzie muszę napisać, aby mi anulowano zamówienie i oddano punkty?
Kochani, dziękujemy, że informujecie nas o problemach dotyczących nagród.
Postanowiliśmy wycofać z zamówień następujące nagrody: torby plażowe, torby paszportówki oraz zestawy biżuterii.
Nagrody uszkodzone, w miarę możliwości liczbowych, będą wymieniane na poprawne pod względem jakościowym. W przypadku braku nagród na wymianę, będziemy organizować rekompensatę.
No widzę, że nowa "dyrekcja" fajnie zaczęła...Upycha swoje, zalegające magazyny "przechodzone" buble . Dziewczyny...nie wiem czy warto dodawać przepisy...na innych portalach tak nas nie traktują. Wystarczy, że zabrakło Tit a wszystko się wali. Ciekawe jakie nowe mądrale zasiadły przy sterze? Jakoś to wszystko "krzywo" widzę.
zmieniono 2 razy (ostatnio 01 paź 2012 01:46 przez Bahus)
to mnie pocieszyliście z tą biżuterią, też ją zamówiłam i to nie dla siebie. Torby nadają się jedynie jako torba po bułki, jest bardzo mała i wybrakowana, a teraz ta biżuteria. Jakoś z poprzednimi nagrodami nie było problemu. Skoro te torebki i biżuteria są takie tragiczne, to już dawno powinny zniknąć z katalogu nagród. nowe osoby je zamówią i po co mają składać reklamacje? nie lepiej od razu uszkodzone towary usunąć z tego katalogu?
Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Obserwuj wątekOdp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Mysiunia
Za zamówioną biżuterię, którą wycofaliście z katalogu otrzymałam stracone punkty. Zamówiłam również torbę paszportówkę, ale 80 wirtuali nie zostało mi oddane.. I teraz nie wiem, czy uszkodzona i wadliwa torba do mnie dojdzie mimo iż do użytku się nie będzie nadawać, czy może wogóle nie zostanie wysłana, a punkty poszly na marne?
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Bahus
PS. Do tej pory gotujmy pl. było moim najlepszym portalem. Jak będzie dalej to się okaże .
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
kołczu
Dziękuję Ci, bo wiem że Twoje (mocnymi słowami ostatnio wyrażane) uwagi mają sprawić, że gotujmy pozostanie najlepszym portalem wśród tych w których uczestniczysz
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Bahus
Proponuję również wycofać książki kucharskie, na których widnieje napis "egzemplarz bezpłatny, sprzedawany jedynie z wydawnictwami Edipresse Polska S.A." Taka "nagroda" jasno obrazuje rangę i cel Waszego konkursu. Dla mnie jest to jednoznaczne. Okazano nam całkowity brak taktu, graniczący z dużą dozą zniesmaczenia. Tak się nie traktuje "swoich" użytkowników. Zwróćcie proszę uwagę na fakt, że użytkownik nie jest "przedmiotem" i pod każdym nickiem kryje się człowiek. Nagroda w postaci bezpłatnych publikacji jest uwłaczająca naszej pracy włożonej w tworzenie i dodawanie przepisów. Nigdzie (a uczestniczę w wielu portalach kulinarnych) nie spotkałem się z takim traktowaniem użytkowników. Mam nadzieję, że to się zmieni.
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
kołczu
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
justynak223
A jeśli zamówiłam już tą biżuterię? jeśli ma być w takim stanie to jej nie chcę. Gdzie muszę napisać, aby mi anulowano zamówienie i oddano punkty?
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
zozolek
Postanowiliśmy wycofać z zamówień następujące nagrody: torby plażowe, torby paszportówki oraz zestawy biżuterii.
Nagrody uszkodzone, w miarę możliwości liczbowych, będą wymieniane na poprawne pod względem jakościowym. W przypadku braku nagród na wymianę, będziemy organizować rekompensatę.
Życzymy miłego dnia.
Redakcja
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Bahus
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
justynak223
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
gosia47-47