Przy okazji odbioru jakiejs co nieco uszkodzonej paczki rozmawiałam kiedys ze znajomym listonoszem i powiedział mi że takie delikatne przesyłki pominny byc nadawane jako PRZESYŁKA POCZTOWA NA WARUNKACH SZCZEGÓLNYCH oraz odpowiednio oznaczone to wtedy nikt nie bedzie rzucał paczkami przy przeładunku itp.
Ceny są podobne jak przy przesyłce kurierskiej.
Kochani, przypominam o trybie rozpatrywania reklamacji. Ponieważ my pośredniczymy pomiędzy wami - odbiorcami nagród a producentami lub dystrybutorami produktów musimy mieć podstawę reklamacji. Pamiętajcie o pisemnym trybie - opis wady produktu - uzasadnienie reklamacji - i proponowany sposób rozstrzygnięcia. W porozumieniu z nami odsyłacie wadliwy produkt (na nasz koszt) - i wtedy rozpatrujemy reklamację. W tym zakresie staramy się działać naprawdę szybko. Oto stosowny punkt regulaminu:
VIII. Reklamacje
1.Reklamacja Uczestnika w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez Organizatora obowiązków wynikających z Regulaminu, powinna zostać przesłana na adres siedziby Organizatora w formie pisemnej i zawierać: dane Uczestnika, rodzaj świadczonej usługi, zarzuty i ich uzasadnienie, proponowany sposób rozstrzygnięcia oraz podpis Uczestnika.
2.Organizator obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub wiadomości e - mail, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji niezbędnych do rozpoznania reklamacji, Organizator wystąpi do Uczestnika z wnioskiem o przesłanie informacji uzupełniającej. Termin 30 dni przeznaczony na rozpatrzenie reklamacji w takim przypadku liczony jest od chwili uzyskania informacji uzupełniającej.
3.W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji w przewidzianym terminie, Organizator poinformuje Uczestnika przed upływem tego terminu o zaistniałym fakcie.
Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
ktoś testował te termometry? Jakoś wykonania okej, czy jakaś fuszerka? Wskazują poprawną temperaturę? Jakie zakresy? Już miałem kilka analogowych termometrów jednak nigdy nie pokazywały prawidłowej temperatury - wrząca woda miała 90 stopni, a woda z lodem aż 5 stopni.
Odp: Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
Droga Pyzo, oczywiście to ja osobiście i Cherry podeptałyśmy i pogniotłyśmy ten pakunek, żeby przyszedł do ciebie w takim stanie i żebyś mogła po raz nie wiem który sobie na nas poużywać. Jak widać cel osiągnięty.
Tit, jako Redaktor prowadzący powinnaś jednak w innym tonie odpowiadać - swoich humorków nie przystoi pokazywać.
Zwróciłam uwagę, że nagroda była nieodpowiednia zapakowana - może kogoś jednak to zastanowi i inne osoby dostaną swoje w stanie lepszym. A ja czekam na przetłumaczoną instrukcję bo macie obowiązek taką dołączyć - jeśli rzecz czy sprzęt był nabywany przez Redakcję od jakiejś firmy to należy się w niej o takie upomnieć albo załatwić to we własnym zakresie bo użytkownicy mają prawo je dostać.
Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
Ja też miałam pogniecione pudełko z termometrem,ale to wina poczty,bo nieodpowiednio obchodzą sie z paczkami.Przesyłki kurierskie dochodzą nie naruszone.Może więc lepiej wysyłać nagrody przesyłkami kurierskimi?
Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
Droga Pyzo, oczywiście to ja osobiście i Cherry podeptałyśmy i pogniotłyśmy ten pakunek, żeby przyszedł do ciebie w takim stanie i żebyś mogła po raz nie wiem który sobie na nas poużywać. Jak widać cel osiągnięty.
Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
Obserwuj wątekpogniecione paczki
Mufinka1
Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
caroline1983
Ceny są podobne jak przy przesyłce kurierskiej.
Reklamacje - regulamin
VIII. Reklamacje
1.Reklamacja Uczestnika w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez Organizatora obowiązków wynikających z Regulaminu, powinna zostać przesłana na adres siedziby Organizatora w formie pisemnej i zawierać: dane Uczestnika, rodzaj świadczonej usługi, zarzuty i ich uzasadnienie, proponowany sposób rozstrzygnięcia oraz podpis Uczestnika.
2.Organizator obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub wiadomości e - mail, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji niezbędnych do rozpoznania reklamacji, Organizator wystąpi do Uczestnika z wnioskiem o przesłanie informacji uzupełniającej. Termin 30 dni przeznaczony na rozpatrzenie reklamacji w takim przypadku liczony jest od chwili uzyskania informacji uzupełniającej.
3.W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji w przewidzianym terminie, Organizator poinformuje Uczestnika przed upływem tego terminu o zaistniałym fakcie.
Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
Stenka
Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
pacpaw
Odp: Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
Pyza
Tit, jako Redaktor prowadzący powinnaś jednak w innym tonie odpowiadać - swoich humorków nie przystoi pokazywać.
Zwróciłam uwagę, że nagroda była nieodpowiednia zapakowana - może kogoś jednak to zastanowi i inne osoby dostaną swoje w stanie lepszym. A ja czekam na przetłumaczoną instrukcję bo macie obowiązek taką dołączyć - jeśli rzecz czy sprzęt był nabywany przez Redakcję od jakiejś firmy to należy się w niej o takie upomnieć albo załatwić to we własnym zakresie bo użytkownicy mają prawo je dostać.
Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
eli_555
Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty
natyy
Odp: Gotujmy z nagrodami - wasze uwagi i postulaty