Witam. Jestem zarejestrowana na portalu gotujmy.pl . Uzbierałam konkretną
ilość wirtuali i zamówiłam sobie blender. Parę dni temu go dostałam, tyle ze
jak jest ta podstawka z tym chwytakiem dzbanka to ten środek podstawki
jest plastikowy, i on jest cały wyłamany do środka ( Wysłałam już zapytania w tej sprawie i sprawa zostanie rozstrzygnięta
Klaudynka,bo taka prawda dość że dostały to jeszcze narzekają...Ach te baby Zawsze im mało
Ja bym zamkneła japę i się cieszyła a tu jeszcze wymogi hihi
Jak się ma takie wymagania to do MediaMarkt
Evita0007 ma rację z tą radością z otrzymanych nagród. Cieszcie się, że się załapałyście i nie zabrakło wam ilości dostępnych! Szkoda, że już nie ma więcej blenderów
Oj Dziewczyny...
Darowanemu koniowi się w zeby nie zagląda Cieszcie się z nagród a nie martwicie się gwarancją A najlepiej by było zeby dali na 10 lat nie hihi
Uwaga!
Przeczytajcie uważnie punkt regulaminu dotyczący reklamacji.
VIII. Reklamacje
1.Reklamacja Uczestnika w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez Organizatora obowiązków wynikających z Regulaminu, powinna zostać przesłana na adres siedziby Organizatora w formie pisemnej i zawierać: dane Uczestnika, rodzaj świadczonej usługi, zarzuty i ich uzasadnienie, proponowany sposób rozstrzygnięcia oraz podpis Uczestnika.
2.Organizator obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub wiadomości e - mail, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji niezbędnych do rozpoznania reklamacji, Organizator wystąpi do Uczestnika z wnioskiem o przesłanie informacji uzupełniającej. Termin 30 dni przeznaczony na rozpatrzenie reklamacji w takim przypadku liczony jest od chwili uzyskania informacji uzupełniającej.
3.W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji w przewidzianym terminie, Organizator poinformuje Uczestnika przed upływem tego terminu o zaistniałym fakcie.
----
Reklamację należy przesłać na adres:
NEXT.PL Sp. z o.o.
Dział Marketingu
ul. Okopowa 58/72
01 - 042 Warszawa
Ja dostałam suszarkę do grzybów jest super i w ogóle, ale jest jeden mały problem- ma nieważną gwarancję. Bez żadnej pieczątki, ani daty, jak suszarka będzie działać bez zarzutów (a mam nadzieję, że będzie), to nie będzie to stanowiło żadnego problemu, ale jakby się popsuła to będzie wielka szkoda, że jest bez gwarancji...
J
a dostałam aparat też bez podbitej gwarancji, może dlatego że gwarancja i aparat były zafoliowane i zapakowane w firmowym kartoniku. Ale faktycznie nasuwa się pytanie, co robić gdy sprzęt będzie miał awarię (chociaż w to nie wierzę- trochę poczytałam o tej marce i jest niezawodna ).
Ja dostałam suszarkę do grzybów jest super i w ogóle, ale jest jeden mały problem- ma nieważną gwarancję. Bez żadnej pieczątki, ani daty, jak suszarka będzie działać bez zarzutów (a mam nadzieję, że będzie), to nie będzie to stanowiło żadnego problemu, ale jakby się popsuła to będzie wielka szkoda, że jest bez gwarancji...
Witam. ja zamówiłam blender i niestety przyszedł uszkodzony Blender składa się z plastikowej podstawy z którego odchodzi kabel i tego dzbana. i jak jest ta podstawa to na samym środku od góry jest jakby 'chwytak' tego dzbanu , gdzie to się wpina żeby działało i to całe jest wyłamane do środka ( nie wiem co teraz mam z tym zrobić. gdybym widziała przy odbiorze że paczka jest jaka pognieciona albo coś to bym nie przyjęła tego , to jest oczywiste... pomóżcie. Dzwoniłam już do biura obsługi konsumenta, tam kazano mi napisać e-mail do : bok@infor.pl, ale jeszcze nie dostałam odp
Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Obserwuj wątekPorażka
Beata1835
ilość wirtuali i zamówiłam sobie blender. Parę dni temu go dostałam, tyle ze
jak jest ta podstawka z tym chwytakiem dzbanka to ten środek podstawki
jest plastikowy, i on jest cały wyłamany do środka ( Wysłałam już zapytania w tej sprawie i sprawa zostanie rozstrzygnięta
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
evita0007
Ja bym zamkneła japę i się cieszyła a tu jeszcze wymogi hihi
Jak się ma takie wymagania to do MediaMarkt
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Klaudynka
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
evita0007
Darowanemu koniowi się w zeby nie zagląda Cieszcie się z nagród a nie martwicie się gwarancją A najlepiej by było zeby dali na 10 lat nie hihi
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Przeczytajcie uważnie punkt regulaminu dotyczący reklamacji.
VIII. Reklamacje
1.Reklamacja Uczestnika w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez Organizatora obowiązków wynikających z Regulaminu, powinna zostać przesłana na adres siedziby Organizatora w formie pisemnej i zawierać: dane Uczestnika, rodzaj świadczonej usługi, zarzuty i ich uzasadnienie, proponowany sposób rozstrzygnięcia oraz podpis Uczestnika.
2.Organizator obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub wiadomości e - mail, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji niezbędnych do rozpoznania reklamacji, Organizator wystąpi do Uczestnika z wnioskiem o przesłanie informacji uzupełniającej. Termin 30 dni przeznaczony na rozpatrzenie reklamacji w takim przypadku liczony jest od chwili uzyskania informacji uzupełniającej.
3.W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji w przewidzianym terminie, Organizator poinformuje Uczestnika przed upływem tego terminu o zaistniałym fakcie.
----
Reklamację należy przesłać na adres:
NEXT.PL Sp. z o.o.
Dział Marketingu
ul. Okopowa 58/72
01 - 042 Warszawa
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
p.jola1
J
a dostałam aparat też bez podbitej gwarancji, może dlatego że gwarancja i aparat były zafoliowane i zapakowane w firmowym kartoniku. Ale faktycznie nasuwa się pytanie, co robić gdy sprzęt będzie miał awarię (chociaż w to nie wierzę- trochę poczytałam o tej marce i jest niezawodna ).
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Koper
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Beata1835
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!