A ja troszke z innej beczki, ale tez z nagrodami. Szukam, szperam, wytezam wzrok ... i nic. Ciekawosc mnie zzera i musze zapytac. Jaka jest nagroda za awans z Arcymistrza na Srebrnego Eksperta. To chyba nagroda ruchoma... wiec moze byc niewiadoma. A czy uchylicie rabka tajemnicy, prosze?! Otrzymywanie nagród jest takie fajne i przyjemne, ze doczekac sie nie moge
P.S Prosze, prosze, prosze mocno - tylko nie blender, bo bedzie to juz u mnie trzeci!
Sarenko,od kiedy wprowadzili nagrody za punkty to nie ma już nagród za awanse.Dostaniesz 100 wirtuali za awans na Srebrnego eksperta.
zmieniono 2 razy (ostatnio 17 sie 2011 21:09 przez eli_555)
A ja troszke z innej beczki, ale tez z nagrodami. Szukam, szperam, wytezam wzrok ... i nic. Ciekawosc mnie zzera i musze zapytac. Jaka jest nagroda za awans z Arcymistrza na Srebrnego Eksperta. To chyba nagroda ruchoma... wiec moze byc niewiadoma. A czy uchylicie rabka tajemnicy, prosze?! Otrzymywanie nagród jest takie fajne i przyjemne, ze doczekac sie nie moge
P.S Prosze, prosze, prosze mocno - tylko nie blender, bo bedzie to juz u mnie trzeci!
Koper, chciałyśmy trochę pocieszyć, a wyszło jak zwykle, czyli odwrotnie! . Wszyscy powinniśmy się doceniać nawzajem, bo rzeczywiście trzeba się namęczyć żeby nazbierac trochę punktów. Chyba jeśli lubimy gotować, to męczymy się z przyjemnością . Fajnie, że już coś wiadomo w sprawie reklamacji i nikt nie zostanie 'na lodzie' z zepsutym sprzętem
Nie wiem dziewczyny jak Wam, ale dla mnie nikt tu nic za darmo nie daje... Namęczyłam się żeby zdobyć wystarczającą liczbę punktów na zamówioną suszarkę... Bardzo się z niej cieszę i działa bez zarzutów, mam nadzieję, że gwarancja nie będzie potrzebna, niemniej jednak z innych podobnych portali, czy konkursów wiem, że w takich przypadkach na gwarancji jest pieczątka z napisem wygrana w konkursie, czy coś podobnego, data wysłania nagrody, nazwa sponsora, portalu, czy konkursu i wtedy taka gwarancja jest ważna.
Jak byś się czuła Klaudynko, jakbyś zamówiła wymarzony blender i okazałoby się, że ma jakąś fabryczną wadę i popsułby się po paru dniach, bez ważnej gwarancji zostałabyś bez blendera i bez punktów na portalu.
Uważam, że wysyłanie mnie do MediaMarkt "z takimi wymaganiami" jest co najmniej niegrzeczne.
Oczywiście, że Sponsor, Organizator czy Właściciel portalu nie ma obowiązku wydawania gwarancji do nagród, fajnie by było tylko, żeby było o tym wspomniane w opisie nagrody lub w regulaminie, wtedy człowiek wiedziałby na czym stoi i zastanowił się, czy woli swoje ciężko zdobyte punkty przeznaczyć na nagrodę rzeczową, urządzenie, które może się popsuć, a nie ma gwarancji, czy np na jakiś bon do IKEI, do którego gwarancja potrzebna nie będzie.
Pozdrawiam
Nie wiem dziewczyny jak Wam, ale dla mnie nikt tu nic za darmo nie daje... Namęczyłam się żeby zdobyć wystarczającą liczbę punktów na zamówioną suszarkę... Bardzo się z niej cieszę i działa bez zarzutów, mam nadzieję, że gwarancja nie będzie potrzebna, niemniej jednak z innych podobnych portali, czy konkursów wiem, że w takich przypadkach na gwarancji jest pieczątka z napisem wygrana w konkursie, czy coś podobnego, data wysłania nagrody, nazwa sponsora, portalu, czy konkursu i wtedy taka gwarancja jest ważna.
Jak byś się czuła Klaudynko, jakbyś zamówiła wymarzony blender i okazałoby się, że ma jakąś fabryczną wadę i popsułby się po paru dniach, bez ważnej gwarancji zostałabyś bez blendera i bez punktów na portalu.
Uważam, że wysyłanie mnie do MediaMarkt "z takimi wymaganiami" jest co najmniej niegrzeczne.
Oczywiście, że Sponsor, Organizator czy Właściciel portalu nie ma obowiązku wydawania gwarancji do nagród, fajnie by było tylko, żeby było o tym wspomniane w opisie nagrody lub w regulaminie, wtedy człowiek wiedziałby na czym stoi i zastanowił się, czy woli swoje ciężko zdobyte punkty przeznaczyć na nagrodę rzeczową, urządzenie, które może się popsuć, a nie ma gwarancji, czy np na jakiś bon do IKEI, do którego gwarancja potrzebna nie będzie.
Pozdrawiam
Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Obserwuj wątekOdp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
PannaLiliana
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
kvailai
EDIT: Wypowiedź nieaktualna, już wiem gdzie
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
kaja__1991
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Sarenka
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
eli_555
Sarenko,od kiedy wprowadzili nagrody za punkty to nie ma już nagród za awanse.Dostaniesz 100 wirtuali za awans na Srebrnego eksperta.
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Sarenka
P.S Prosze, prosze, prosze mocno - tylko nie blender, bo bedzie to juz u mnie trzeci!
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Klaudynka
Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
evita0007
Koper. Na zartach sie nie znasz
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Koper
Jak byś się czuła Klaudynko, jakbyś zamówiła wymarzony blender i okazałoby się, że ma jakąś fabryczną wadę i popsułby się po paru dniach, bez ważnej gwarancji zostałabyś bez blendera i bez punktów na portalu.
Uważam, że wysyłanie mnie do MediaMarkt "z takimi wymaganiami" jest co najmniej niegrzeczne.
Oczywiście, że Sponsor, Organizator czy Właściciel portalu nie ma obowiązku wydawania gwarancji do nagród, fajnie by było tylko, żeby było o tym wspomniane w opisie nagrody lub w regulaminie, wtedy człowiek wiedziałby na czym stoi i zastanowił się, czy woli swoje ciężko zdobyte punkty przeznaczyć na nagrodę rzeczową, urządzenie, które może się popsuć, a nie ma gwarancji, czy np na jakiś bon do IKEI, do którego gwarancja potrzebna nie będzie.
Pozdrawiam