Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Obserwuj wątek

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

PannaLiliana
A ile kosztuje wysyłka nagród? proszę o odpowiedz Bo to dla mnie problem, bo tego nie znalazłam ni nie krzyczcie na mnie ze tu akurat pytam..

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

kvailai
  • kvailai

  • Posty: 1
  • Przepisy: 5
  • Artykuły: 0
A gdzie można sprawdzić status zamawianej nagrody ?


EDIT: Wypowiedź nieaktualna, już wiem gdzie

zmieniono 1 raz (ostatnio 30 sie 2011 14:33 przez kvailai)

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

kaja__1991
niestety nie otrzymalam jeszcze minutnika

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Sarenka
  • Sarenka

  • Posty: 3284
  • Przepisy: 571
  • Artykuły: 1
:/ A dostalam dzisiaj maila tzw. newslettera z informacja o nagrodzie

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

eli_555
  • eli_555

  • Posty: 894
  • Przepisy: 1833
  • Artykuły: 12
Sarenka napisał(a):

A ja troszke z innej beczki, ale tez z nagrodami. Szukam, szperam, wytezam wzrok ... i nic. Ciekawosc mnie zzera i musze zapytac. Jaka jest nagroda za awans z Arcymistrza na Srebrnego Eksperta. To chyba nagroda ruchoma... wiec moze byc niewiadoma. A czy uchylicie rabka tajemnicy, prosze?! Otrzymywanie nagród jest takie fajne i przyjemne, ze doczekac sie nie moge

P.S Prosze, prosze, prosze mocno - tylko nie blender, bo bedzie to juz u mnie trzeci!

Sarenko,od kiedy wprowadzili nagrody za punkty to nie ma już nagród za awanse.Dostaniesz 100 wirtuali za awans na Srebrnego eksperta.


zmieniono 2 razy (ostatnio 17 sie 2011 21:09 przez eli_555)

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Sarenka
  • Sarenka

  • Posty: 3284
  • Przepisy: 571
  • Artykuły: 1
A ja troszke z innej beczki, ale tez z nagrodami. Szukam, szperam, wytezam wzrok ... i nic. Ciekawosc mnie zzera i musze zapytac. Jaka jest nagroda za awans z Arcymistrza na Srebrnego Eksperta. To chyba nagroda ruchoma... wiec moze byc niewiadoma. A czy uchylicie rabka tajemnicy, prosze?! Otrzymywanie nagród jest takie fajne i przyjemne, ze doczekac sie nie moge

P.S Prosze, prosze, prosze mocno - tylko nie blender, bo bedzie to juz u mnie trzeci!

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Klaudynka
  • Klaudynka

  • Posty: 14
  • Przepisy: 125
  • Artykuły: 1
Koper, chciałyśmy trochę pocieszyć, a wyszło jak zwykle, czyli odwrotnie! . Wszyscy powinniśmy się doceniać nawzajem, bo rzeczywiście trzeba się namęczyć żeby nazbierac trochę punktów. Chyba jeśli lubimy gotować, to męczymy się z przyjemnością . Fajnie, że już coś wiadomo w sprawie reklamacji i nikt nie zostanie 'na lodzie' z zepsutym sprzętem

Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Już wiem wszystko, jeżeli musicie reklamować sprzęt otrzymany w naszym gotujmy z nagrodami to za naszym pośrednictwem. Pozdrawiam miłego popołudnia!

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

evita0007
  • evita0007

  • Posty: 1332
  • Przepisy: 423
  • Artykuły: 0
Koper napisał(a):

Nie wiem dziewczyny jak Wam, ale dla mnie nikt tu nic za darmo nie daje... Namęczyłam się żeby zdobyć wystarczającą liczbę punktów na zamówioną suszarkę... Bardzo się z niej cieszę i działa bez zarzutów, mam nadzieję, że gwarancja nie będzie potrzebna, niemniej jednak z innych podobnych portali, czy konkursów wiem, że w takich przypadkach na gwarancji jest pieczątka z napisem wygrana w konkursie, czy coś podobnego, data wysłania nagrody, nazwa sponsora, portalu, czy konkursu i wtedy taka gwarancja jest ważna.
Jak byś się czuła Klaudynko, jakbyś zamówiła wymarzony blender i okazałoby się, że ma jakąś fabryczną wadę i popsułby się po paru dniach, bez ważnej gwarancji zostałabyś bez blendera i bez punktów na portalu.
Uważam, że wysyłanie mnie do MediaMarkt "z takimi wymaganiami" jest co najmniej niegrzeczne.
Oczywiście, że Sponsor, Organizator czy Właściciel portalu nie ma obowiązku wydawania gwarancji do nagród, fajnie by było tylko, żeby było o tym wspomniane w opisie nagrody lub w regulaminie, wtedy człowiek wiedziałby na czym stoi i zastanowił się, czy woli swoje ciężko zdobyte punkty przeznaczyć na nagrodę rzeczową, urządzenie, które może się popsuć, a nie ma gwarancji, czy np na jakiś bon do IKEI, do którego gwarancja potrzebna nie będzie.
Pozdrawiam

Koper. Na zartach sie nie znasz

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Koper
  • Koper

  • Posty: 54
  • Przepisy: 677
  • Artykuły: 0
Nie wiem dziewczyny jak Wam, ale dla mnie nikt tu nic za darmo nie daje... Namęczyłam się żeby zdobyć wystarczającą liczbę punktów na zamówioną suszarkę... Bardzo się z niej cieszę i działa bez zarzutów, mam nadzieję, że gwarancja nie będzie potrzebna, niemniej jednak z innych podobnych portali, czy konkursów wiem, że w takich przypadkach na gwarancji jest pieczątka z napisem wygrana w konkursie, czy coś podobnego, data wysłania nagrody, nazwa sponsora, portalu, czy konkursu i wtedy taka gwarancja jest ważna.
Jak byś się czuła Klaudynko, jakbyś zamówiła wymarzony blender i okazałoby się, że ma jakąś fabryczną wadę i popsułby się po paru dniach, bez ważnej gwarancji zostałabyś bez blendera i bez punktów na portalu.
Uważam, że wysyłanie mnie do MediaMarkt "z takimi wymaganiami" jest co najmniej niegrzeczne.
Oczywiście, że Sponsor, Organizator czy Właściciel portalu nie ma obowiązku wydawania gwarancji do nagród, fajnie by było tylko, żeby było o tym wspomniane w opisie nagrody lub w regulaminie, wtedy człowiek wiedziałby na czym stoi i zastanowił się, czy woli swoje ciężko zdobyte punkty przeznaczyć na nagrodę rzeczową, urządzenie, które może się popsuć, a nie ma gwarancji, czy np na jakiś bon do IKEI, do którego gwarancja potrzebna nie będzie.
Pozdrawiam

Odpowiedz na/ edytuj Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!