Myślę, że dobrze było by wiedzieć czego się można spodziewać w nagrodach, każdy mógłby zobaczyć co będzie i czy warto poświęcić ten czas na czekanie, albo czy ma w ogóle tyle punktów, by coś zamówić.
Podział na tury też jest ok, gdyby nie "widełki" czasowe, gdzie przez 2 godziny się siedzi i odświeża stronę, bo nie wiadomo kiedy coś się pojawi, gdyby była określona godzina i hurtowo dodane nagrody było by zdecydowanie lepiej, bo resztę czasu można by lepiej sobie zagospodarować.
Mi tym razem udało się zamówić talerz i cukiernicę w pierwszej turze oraz sosjerkę w drugiej.
Zamówiłam dzbanek filtrujący za 960 punktów.
Miał być podświetlany ,no niestety nie świeci tak jak miało być .
Co zrobić?
Nie podświetlane dzbanki niestety były po 650 czy 660 punktów.
Proszę o podpowiedz co zrobić.
Moim zdaniem fajnie byłoby wiedzieć co będzie w katalogu. Tury nagród też mi odpowiadają. W takiej formie każdy będzie miał możliwość cos zamówić. A co do tego czy nagrody maja byc pojedynczo czy w grupie, to obojętne mi.
Nagody były teraz o niebo lepsze niż ostatnio.
A problem z ilością będzie jeszcze przez dłuższy czas. Powodem tego jest fakt ze użytkownicy gromadzili od dłuższego czasu punkty i nie mieli ich na co wydać. Teraz zanim się ich pozbędą jeszcze minie .
Ja jestem zadowolona ponieważ upolowałam co nie co.
Mnie osobiście nie przeszkadza to, że jedna osoba zamówi np. 4 kubki - po to ma punkty, aby je wykorzystać. Zamawianie kilku sztuk jednego artykułu dotyczy tylko niektórych produktów (wspomniane kubki czy talerze), nikt chyba nie zamówi np. 5 takich samych książek kucharskich.
Zamówiłam dzbanek filtrujący za 960 punktów.
Miał być podświetlany ,no niestety nie świeci tak jak miało być .
Co zrobić?
Nie podświetlane dzbanki niestety były po 650 czy 660 punktów.
Proszę o podpowiedz co zrobić.
Jak dla mnie wcześniejsza prezentacja jak najbardziej na tak. Co do zamawiania większej ilości nagród, to np talerze, czy kubki, które ostatnio zamówiłam 4, to po prostu nie wyobrażam sobie inaczej. Lubię całe zestawy i padlabym, gdybym musiała gościom dać kawę w różnych kubkach. Taka choroba Ale przy większych, pojedynczych nagrodach jak najbardziej. Więcej osób na coś się złapie.
Nie wszyscy wprawdzie pochwalili się nagrodami, które udało im się zdobyć, niemniej jednak cieszę się, że nagrody Wam się przydadzą. Ktoś napisał, że były lepsze niż ostatnio. Mam nadzieję, że o majowej turze będziecie mogli powiedzieć to samo
Podsumowując:
1. Sposób ustalenia konkretnego dnia dodawania nagród się podoba
2. Dodawanie nagród pojedynczo zdecydowanie na nie (lepiej: naraz, aby było widać wybór dostępny w danej turze)
3. Wcześniejsza prezentacja nagród które mają się pojawić: jesteście na tak?
Pojawia się pytanie: czy podział na tury jest Waszym zdaniem dobry, czy chcemy od tego odejść?
Jeszcze mi przyszło do głowy, aby technicznie niemożliwe było zamówienie od razu większej ilości sztuk niż jedna, ale z wczorajszego doświadczenia wynika, że takie sytuacje nie miały miejsca, więc wydaje mi się to zbędnym uprzykrzaniem życia.
PS lada dzień startuje konkurs, a w nim baaaardzo fajne nagrody do zgarnięcia, więc szykujcie... piekarniki
Też uważam, że to rzucanie 1-2 nagród co kilkanaście minut było słabe. Sporo osób straciło przez to kilka godzin, część osób kompletnie na darmo, a część pewnie złapała cokolwiek, nie wiedząc, że potem pojawi się coś lepszego. Kiedyś nagrody pojawiały się jedna po drugiej, wiedzieliśmy czego się spodziewać i kiedy i było fajnie. Nagród jest teraz mniej - ok, rozumiem, że pewnych rzeczy się nie przeskoczy, tylko lepiej wiedzieć zawczasu, że będą pojedyncze sztuki i nie tracić czasu i nerwów.
Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Obserwuj wątekOdp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Podział na tury też jest ok, gdyby nie "widełki" czasowe, gdzie przez 2 godziny się siedzi i odświeża stronę, bo nie wiadomo kiedy coś się pojawi, gdyby była określona godzina i hurtowo dodane nagrody było by zdecydowanie lepiej, bo resztę czasu można by lepiej sobie zagospodarować.
Mi tym razem udało się zamówić talerz i cukiernicę w pierwszej turze oraz sosjerkę w drugiej.
Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
redakcja
Bożenko,
wysłaliśmy do Ciebie wiadomość w tej sprawie
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
madzik323
Nagody były teraz o niebo lepsze niż ostatnio.
A problem z ilością będzie jeszcze przez dłuższy czas. Powodem tego jest fakt ze użytkownicy gromadzili od dłuższego czasu punkty i nie mieli ich na co wydać. Teraz zanim się ich pozbędą jeszcze minie .
Ja jestem zadowolona ponieważ upolowałam co nie co.
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
jagoda59
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Ag.Zetka
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
BozenaMatuszczyk
Miał być podświetlany ,no niestety nie świeci tak jak miało być .
Co zrobić?
Nie podświetlane dzbanki niestety były po 650 czy 660 punktów.
Proszę o podpowiedz co zrobić.
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
gosiapiotrek23
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
WWWiola
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
cherry
Podsumowując:
1. Sposób ustalenia konkretnego dnia dodawania nagród się podoba
2. Dodawanie nagród pojedynczo zdecydowanie na nie (lepiej: naraz, aby było widać wybór dostępny w danej turze)
3. Wcześniejsza prezentacja nagród które mają się pojawić: jesteście na tak?
Pojawia się pytanie: czy podział na tury jest Waszym zdaniem dobry, czy chcemy od tego odejść?
Jeszcze mi przyszło do głowy, aby technicznie niemożliwe było zamówienie od razu większej ilości sztuk niż jedna, ale z wczorajszego doświadczenia wynika, że takie sytuacje nie miały miejsca, więc wydaje mi się to zbędnym uprzykrzaniem życia.
PS lada dzień startuje konkurs, a w nim baaaardzo fajne nagrody do zgarnięcia, więc szykujcie... piekarniki
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Ag.Zetka