Udało mi się zamówić suszarkę do sałaty. Z nagród widziałam; wyciskarkę do soku, wyciskacz do czosnku, zestaw talerzy, miskę porcelanową, szklanki, garnek, sosjerkę, karafkę, cukiernicę, pędzelek, suszarkę do sałaty.Uważam, że dodawanie nagród pojedyńczo w czasie 2 godzin nie jest dobre, dla nas to marnowanie czasu w szczególności że nagrody są wystawiane po jednej sztuce. Jednej osobie się uda a reszta zmarnuje niepotrzebnie czas. Według mnie lepiej by było aby była informacja co będzie i w jakich ilościach i wystawione o jednym czasie ale w tych trzech przedziałach dziennych. I oczywiście ilość nagród powinna byc większa, myślę że lepiej dodać 2-3 nagrody w większej ilości niż dużo a pojedyńczo.
A gdyby tak wrócić do takiej formuły, że wiadomo będzie jakie nagrody będą w danej puli? Wtedy było fajnie. Niech będzie konkretny termin, ale z informacją, na jakie nagrody można liczyć i ile ich będzie. Byłby to wyraz szacunku dla naszego czasu. Gdybym wiedziała, ze dziś będą takie nagrody i w takiej ilości to inaczej spędziłabym popołudnie i wieczór.
Mnie udało się upolować wyciskarkę do czosnku, sosjerkę i wyciskarkę do cytrusów. Polowałam na talerze i karafkę ale się nie udało, wyskoczył błąd. Garnka wcale nie widziałam.
Mi się nie udało nic zamówić i nawet większości nagród nie zobaczyłam mimo że byłam w podanych godzinach w domu i co chwilę sprawdzałam katalog nagród. Przy takiej ilości nagród i aktywnych użytkowników zamówienie nagród to nie lada wyczyn, zwłaszcza że jak czytałam tym razem były bardziej przydatne nagrody.
Jak dla mnie podanie godzin jest dobre. Udało mi się coś zamówić rano. Niestety nagród bardzo mało jak na liczbę uczestników. Ciekawe jak to będzie w maju?
3 tura nagród za nami. Dajcie znać, co sądzicie o dzisiejszym rozwiązaniu: szczerze. Wiem już, że występowały błędy (niestety tak się dzieje, kiedy dany produkt jest właśnie zamawiany przez innego użytkownika), nie wiem czy jesteśmy to w stanie przeskoczyć :/
Czy uważacie, że kolejnym razem podawanie konkretnych ram czasowych jest dobre czy wręcz przeciwnie?
Widziałam, że pojawiło się pytanie o AGD. Sprzęt trafi do katalogu w maju (niestety z przyczyn od nas niezależnych nie zdążyliśmy z umieszczeniem go w katalogu przed 10 kwietnia).
PS i oczywiście dajcie znać co zamówiliście, bo słyszę, że nagrody znikały tak prędko, że nie każdy zdążył się na nie napatrzeć
Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Obserwuj wątekOdp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
gosiapiotrek23
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Ag.Zetka
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
Ag.Zetka
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
renatka1
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
eli_555
Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
ziutula
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
WanilioweImprowizacj
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
kuchenny świat
Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
ziutula
Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!
cherry
3 tura nagród za nami. Dajcie znać, co sądzicie o dzisiejszym rozwiązaniu: szczerze. Wiem już, że występowały błędy (niestety tak się dzieje, kiedy dany produkt jest właśnie zamawiany przez innego użytkownika), nie wiem czy jesteśmy to w stanie przeskoczyć :/
Czy uważacie, że kolejnym razem podawanie konkretnych ram czasowych jest dobre czy wręcz przeciwnie?
Widziałam, że pojawiło się pytanie o AGD. Sprzęt trafi do katalogu w maju (niestety z przyczyn od nas niezależnych nie zdążyliśmy z umieszczeniem go w katalogu przed 10 kwietnia).
PS i oczywiście dajcie znać co zamówiliście, bo słyszę, że nagrody znikały tak prędko, że nie każdy zdążył się na nie napatrzeć