Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Obserwuj wątek

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Elficzna
  • Elficzna

  • Posty: 26
  • Przepisy: 454
  • Artykuły: 1
nowy właściciel strony, nowe zasady i wielki bałagan od samego początku...wstyd! to wstyd wysyłać takie śmieciowe, brudne, poniszczone nagrody! albo wysłać złe..albo nie wysłać wcale...masakra jakaś. I jeszcze odsyłać na nasz koszt? szkoda zachodu i pieniędzy.

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Mysiunia
  • Mysiunia

  • Posty: 160
  • Przepisy: 1806
  • Artykuły: 11
Tit napisał(a):

Bardzo nam przykro, że nie wszyscy dostali to, co zamówili. Tak jak pisałam my nawet nie mieliśmy dostępu do tych nagród. To pierwsza taka wysyłka w nowym systemie.

Kochani przeczytajcie dokładnie w regulaminie jaka jest procedura reklamacyjna. Trzeba odesłać na nasz koszt wadliwy lub pomylony przedmiot i opisać w liście waszą reklamację. Pamiętajcie, że zmienił się adres - jest w stopce. Koniecznie dopisek gotujmy.pl. Podajcie imię, nazwisko i nick gotujmy. Jak tylko otrzymamy taki list będziemy załatwiać odesłanie właściwych nagród.


A ja pytałam kołczu na priv, ale jeszcze nie uzyskałam odpowiedzi. Chodzi o to, że Pocztą Polską list na koszt odbiorcy można wysłać tylko listem zwykłym, wiadomo jak to bywa i co będzie jeśli list gdzieś zaginie? Wy (jako gotujmy.pl) będziecie mi zarzucać, że Was oszukałam i karty wcale nie wysłałam, a ja niczemu winna będę. Pisałam na priv, że jedyne na co mogę się zgodzić to wysłanie poleconym (najlepiej za potwierdzeniem odbioru), ale w tej sytuacji będę musiała to zrobić na koszt własny. No trudno, chociaż niepodoba mi się to że my (użytkownicy serwisu) musimy ponosić koszty za błędy innych.

Uprzejmie proszę, aby ktoś z Administratorów mimo wszystko wysłał mi adres na skrzynkę lub podał go tutaj, chcę mieć pewność, że jeśli już wysyłam tą kartę to na dobry adres

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

justynak223
Ja też dostałam połowę zamówionych nagród brakuje przypraw Prymat w pudełku, a wszystko razem zamawiałam Co do torby moja też ma skazę. Czerwona jest ok, a niebieska ma małe przebarwienie na samym środku.

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

mela25
  • mela25

  • Posty: 29
  • Przepisy: 454
  • Artykuły: 0
Odsyłać się nie opłaca drożej wyjdzie przesyłka niż warta ta torebka . Dobrze a co brakującymi rzeczami ? Zamówienie było w tym samym dniu wiec powinno dojść razem , ile mam jeszcze czekać ?

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Tu jest opis procedury. Można też odstąpić od zakupu i odesłać towar z prośbą o przywrócenie wirtuali. Jest to opisane w pkt. IX regulaminu. Przeczytajcie uważnie i postępujcie zgodnie z tu zawartymi wskazówkami.

Z regulaminu:

VIII. Reklamacje

1. Reklamacja Uczestnika w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez Organizatora obowiązków wynikających z Regulaminu, powinna zostać przesłana na adres siedziby Organizatora w formie pisemnej i zawierać: dane Uczestnika, rodzaj świadczonej usługi, zarzuty i ich uzasadnienie, proponowany sposób rozstrzygnięcia oraz podpis Uczestnika.

2. Wraz z reklamacją, należy doręczyć na adres siedziby Organizatora – Edipresse Polska S.A. przedmiot reklamacji, w oryginalnym opakowaniu.

3. Koszty wysyłki spoczywają na Użytkowniku.

4. Organizator obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub wiadomości e - mail, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji niezbędnych do rozpoznania reklamacji, Organizator wystąpi do Uczestnika z wnioskiem o przesłanie informacji uzupełniającej. Termin 30 dni przeznaczony na rozpatrzenie reklamacji w takim przypadku liczony jest od chwili uzyskania informacji uzupełniającej.

5. W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji w przewidzianym terminie, Organizator poinformuje Uczestnika przed upływem tego terminu o zaistniałym fakcie.

6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Organizator naprawi lub wymieni Użytkownikowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci liczbę Wirtuali wykorzystaną na zakup reklamowanego towaru w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji;

7. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Gotujmy z nagrodami, wynikające z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek powstałe podczas doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, ani za ich przypadkową utratę przez ww. instytucje.

IX Prawo odstąpienia od zakupu

1. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271), Użytkownik może zrezygnować z towaru zakupionego w ramach programu „Gotujmy z nagrodami” bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Warunkiem dopuszczalności zwrotu jest odesłanie towaru nie posiadającego fizycznych śladów użytkowania, ani w żaden sposób zniszczonego. Zwracane towary muszą być kompletne i przesłane w oryginalnym opakowaniu.

3. Zwrócone towary muszą być przesłane na adres siedziby Organizatora firmy Edipresse Polska. S.A, na koszt Użytkownika, wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Organizator nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z punktami poprzedzającymi, Użytkownikowi zostaną na nowo przydzielone Wirtuale wykorzystane na zakup. Przywrócenie wirtuali nastąpi w ciągu 10 dni od daty otrzymania przez Organizatora zwróconej przez Użytkownika nagrody.


zmieniono 2 razy (ostatnio 26 wrz 2012 10:57 przez Tit)

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Bardzo nam przykro, że nie wszyscy dostali to, co zamówili. Tak jak pisałam my nawet nie mieliśmy dostępu do tych nagród. To pierwsza taka wysyłka w nowym systemie.

Kochani przeczytajcie dokładnie w regulaminie jaka jest procedura reklamacyjna. Trzeba odesłać na nasz koszt wadliwy lub pomylony przedmiot i opisać w liście waszą reklamację. Pamiętajcie, że zmienił się adres - jest w stopce. Koniecznie dopisek gotujmy.pl. Podajcie imię, nazwisko i nick gotujmy. Jak tylko otrzymamy taki list będziemy załatwiać odesłanie właściwych nagród.

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Mysiunia
  • Mysiunia

  • Posty: 160
  • Przepisy: 1806
  • Artykuły: 11
mela25 napisał(a):

Dokładnie 80 punktów niby nie dużo ale można dozbierać na coś lepszego ;/ . Tylko ze mi brakuje jeszcze dwóch nagród ;/ przyprawa za 280 punktów razy 2


A ja dalej czekam na zestaw LEGO za 2200pkt, a z tego co mi wiadomo to nagroda jeszcze nie jest gotowa do wysyłki.. Chciałam je mieć na prezent, a tak to nie wiem czy zdążą do mnie na czas.. Może 5-letniemu dziecku na urodziny mam dać pomyloną kartę z Ikea? Moim zdaniem tak częste pomyłki przy wysyłce nagród nie powinny mieć miejsca - mi w ciągu roku zdarza się to już drugi raz, a śledząc forum wiem że wiele osób miało już podobny problem jak ja.

zmieniono 1 raz (ostatnio 26 wrz 2012 08:31 przez Mysiunia)

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

evita0007
  • evita0007

  • Posty: 1332
  • Przepisy: 423
  • Artykuły: 0
Ja bardzo dziękuje za paszportówkę,jest mi bardzo przydatna
obrazek

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

eli_555
  • eli_555

  • Posty: 894
  • Przepisy: 1833
  • Artykuły: 12
eli_555 napisał(a):

Ja zamówiłam kartę IKEA 30 sierpnia i do dzisiaj jej nie dostałam.Pisze -czas realizacji,w trakcie.

Dzisiaj dostałam kartę IKEA-dziękuję.

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

mela25
  • mela25

  • Posty: 29
  • Przepisy: 454
  • Artykuły: 0
Dokładnie 80 punktów niby nie dużo ale można dozbierać na coś lepszego ;/ . Tylko ze mi brakuje jeszcze dwóch nagród ;/ przyprawa za 280 punktów razy 2

Odpowiedz na/ edytuj Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!