Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Obserwuj wątek

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Papaja
  • Papaja

  • Posty: 522
  • Przepisy: 382
  • Artykuły: 8
zamówiony minutnik nie dzwoni
zamówiona obieraczka nie dotarła
jak sprawdzić status zamówienia?

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

przejs
  • przejs

  • Posty: 94
  • Przepisy: 345
  • Artykuły: 7
Witam !
Ja tu z pytankiem technicznym przybywam Do kiedy muszę zamówić nagrodę, żeby mieć pewność, że dotrze przed świętami?

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Mysiunia
  • Mysiunia

  • Posty: 160
  • Przepisy: 1806
  • Artykuły: 11
smakosz 1988 napisał(a):

Dziewczyny nie kupujcie w Ikea.Boże jakie do dziadostwo.Jechałam dzisiaj 100 km do Krakowa.Masakra.Ceny jak z kosmosu.Biorę pościel - przecież Ikea to szwedzki sklep.Spodobała mi się,biorę drugą.Idę do kasy a tu 120zł no szok.Ale niech będzie.Nie polecam.Jestem wkurzona na maksa


ja wczoraj też byłam na zakupach w Ikei, również w Krakowie i jestem bardzo zadowolona. Wszystkie ceny są wyraźnie napisane, jest wiele czytników gdzie mozna sprawdzić cene artykułu, aby przy kasie nie było niespodzianek. Kupiłam mnóstwo przydatnych rzeczy i wszystko zapisywałam na kartce by nie przekroczyć limitu, miałam bony za 300zł i wydałam równe 299,69 groszy - wszystko się zgadzało. Ze wszystkich produktów jestem zadowolona, jest wiele ciekawych okazji (formę na muffiny na 12 sztuk kupilam za jedyne 29zł, a tu w nagrodach duża gorsza 'kosztuje' więcej niż bon za 100zł). Zdecydowanie polecam i na pewno następną moją nagrodą bedzie również bon Ikea

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

luna19
  • luna19

  • Posty: 1158
  • Przepisy: 572
  • Artykuły: 0
Wiem ze zawinilam.. przyznaje sie do tego niedopatrzenia... Nigdy jeszcze nie przydarzyła mi sie taka pomyłka.. Nauczka na przyszłość .. Ale fakt faktem gralam tez o dzbanek... noo i myslalam ze to z konkursu.. MEA CULPA

Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

Bardzo mi przykro, że dostałaś nie to co zamówiłaś, ale trochę też sama zawiniłaś, dostałaś niezamówioną przesyłkę i od razu ją komuś oddałaś? Powinnaś była napisać reklamację i zwrócić dzbanek, a my byś my ci przesłali zamówione pojemniki. A przede wszystkim mogłaś napisać do mnie lub do cherry, lub wysłać maila na adres redakcji. Ja przekażę tę informację do działu marketingu, zobaczymy, może wymyślą jak tę sprawę rozwiązać.

VIII. Reklamacje

1. Reklamacja Uczestnika w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez Organizatora obowiązków wynikających z Regulaminu, powinna zostać przesłana na adres siedziby Organizatora w formie pisemnej i zawierać: dane Uczestnika, rodzaj świadczonej usługi, zarzuty i ich uzasadnienie, proponowany sposób rozstrzygnięcia oraz podpis Uczestnika.

2. Wraz z reklamacją, należy doręczyć na adres siedziby Organizatora – Next.pl sp. z o.o. przedmiot reklamacji, w oryginalnym opakowaniu.

3. Koszty wysyłki spoczywają na Użytkowniku.

4. Organizator obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub wiadomości e - mail, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji niezbędnych do rozpoznania reklamacji, Organizator wystąpi do Uczestnika z wnioskiem o przesłanie informacji uzupełniającej. Termin 30 dni przeznaczony na rozpatrzenie reklamacji w takim przypadku liczony jest od chwili uzyskania informacji uzupełniającej.

5. W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji w przewidzianym terminie, Organizator poinformuje Uczestnika przed upływem tego terminu o zaistniałym fakcie.

6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Organizator naprawi lub wymieni Użytkownikowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci liczbę Wirtuali wykorzystaną na zakup reklamowanego towaru w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji;

7. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Gotujmy z nagrodami, wynikające z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek powstałe podczas doręczenia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej, ani za ich przypadkową utratę przez ww. instytucje.


zmieniono 1 raz (ostatnio 21 lis 2011 17:39 przez Tit)

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

luna19
  • luna19

  • Posty: 1158
  • Przepisy: 572
  • Artykuły: 0
luna19 napisał(a):

hmmm zamowilam jakis czas temu pojemniki prózniowe za 1387 wirtuali
a dostalam dzbanek za 811 wirtuali..
szczerze mowiąc nie wiedzialam skąd ten dzbanek , pomyslalam ze z jakiegos konkursu.. i oddalam koleżance.. potem od niechcenia przejżalam kartke przy przesyłce i drobnym maczkiem napisane bylo ze są to pojemniki próżniowe Dafi..
wiec po moich pojemnikach i wirtualach...... trudno..... ale jestem troche rozczarowana ...



widze ze nikt sie tym nie interesuje

Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

No że mało to wiem.Mam pretensje dlaczego prześcieradło z gumką ma taką cenę wysoką.Ja w sklepie pepco kupiłam 6 mc temu za 30zł prześcieradło z flaneli i mam do tej pory a cena się nie zmienia.Pościel nawet ładna.Dobrze wiedzieć że się nie spiera

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

agabi22
  • agabi22

  • Posty: 334
  • Przepisy: 523
  • Artykuły: 9
smakosz 1988 napisał(a):

Dziewczyny nie kupujcie w Ikea.Boże jakie do dziadostwo.Jechałam dzisiaj 100 km do Krakowa.Masakra.Ceny jak z kosmosu.Biorę pościel - przecież Ikea to szwedzki sklep.Spodobała mi się,biorę drugą.Idę do kasy a tu 120zł no szok.Ale niech będzie.Nie polecam.Jestem wkurzona na maksa


60 zł za pościel to bardzo mało. Ale rzeczywiście pościel z Ikea nie płowieje. Cny nie są tam zbyt wysokie a niektóre kuchenne "pierdołki" są bardzo fajne


zmieniono 1 raz (ostatnio 20 lis 2011 20:51 przez agabi22)

Odp: Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

iza.k
  • iza.k

  • Posty: 6
  • Przepisy: 33
  • Artykuły: 3
zuzi napisał(a):

iza.k napisał(a):

U mnie rękawica dotarła świetna jest ale muszę drugą wziąć do kompletu


Wszystkie rękawice są prawe-nie ma lewej-a szkoda



To nic aale tylką jedną mieć w kuchni to nie bardzo a rekawica jest super

Odp: Odp: Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!

anula250
  • anula250

  • Posty: 48
  • Przepisy: 213
  • Artykuły: 12
smakosz 1988 napisał(a):

Dziewczyny nie kupujcie w Ikea.Boże jakie do dziadostwo.Jechałam dzisiaj 100 km do Krakowa.Masakra.Ceny jak z kosmosu.Biorę pościel - przecież Ikea to szwedzki sklep.Spodobała mi się,biorę drugą.Idę do kasy a tu 120zł no szok.Ale niech będzie.Nie polecam.Jestem wkurzona na maksa


Osobiście uważam, że 60zł za pościel to bardzo mało. Co tu się oszukiwać, pościel za 60zł to raczej taka z niższej półki. Osobiście posiadam jeden zestaw pościeli z IKEI, nie mam pojęcia ile kosztowała, bo nie była kupiona w Polsce, ale jestem z niej bardzo zadowolona. Jeśli gatunkowo będzie taka jaką mam ja to powinnaś być zadowolona. Kolory nie płowieją, poszwy się nie rozciągają.

Odpowiedz na/ edytuj Tu zgłaszamy problemy z nagrodami!