Nowe produkty Cappy są odpowiedzią na potrzeby osób, które poszukują sposobów na poprawę swojej diety, nie rezygnując z intensywnego trybu życia. Cappy Owocowe Śniadanie pojawiają się sukcesywnie w wybranych punktach sprzedaży od września.
„Poszerzenie naszej oferty produktowej pod marką Cappy to odpowiedź na zmieniające się potrzeby Polaków, którzy coraz częściej poszukują prostych i wygodnych sposobów na wzbogacenie diety w zawarte w sokach składniki odżywcze pochodzące z roślin” – mówi Sebastian Wężyk, menadżer marki Cappy w Coca-Cola Poland Services. „Cappy Owocowe Śniadanie to innowacyjny produkt, który stanowi doskonałe uzupełnienie jednego z najważniejszych posiłków w ciągu dnia czyli śniadania.” – dodaje Wężyk.
Cappy Owocowe Śniadanie, to smaczny śniadaniowy miks owocowy, dostępny w dwóch kompozycjach smakowych. Jedna kompozycja smakowa to mieszanka soku z ananasa i pomarańczy oraz przecieru bananowego i jabłkowego – taka kombinacja zapewnia orzeźwiający początek dnia, daje uczucie sytości i energię potrzebną przed południem. Druga kompozycja smakowa swój odmienny smak zawdzięcza sokom z jabłka, czarnej porzeczki i wiśni, oraz przecierowi z gruszki i bananów. Śniadaniowa linia Cappy to coś więcej niż wysokiej jakości sok, zawierający substancje phyto – odżywcze pochodzące z owoców. Prawdziwą różnicę czyni dodatek błonnika pokarmowego. Jedna porcja (250ml) „Cappy Owocowego Śniadania” dostarcza 7,6 g błonnika oraz 15% dziennego zalecanego poziomu wapnia i witamin B1, B2, B3, i B6. Sugerowana cena produktu 2,39 PLN.
Właściciel marki Cappy, The Coca-Cola Company, posiada ponad 60-letnie doświadczenie w produkcji soków. Na świecie, firma zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży soków i napojów owocowych, produkując wiele marek najwyższej jakości soków, takich jak znana marka Minute Maid. Zarówno na świecie jak i w Polsce firma współpracuje z ekspertami, aby lepiej zrozumieć, jak, dzięki włączeniu soków do codziennej diety, składniki naturalnie występujące w roślinach mogą pomóc ludziom w zachowaniu zdrowia. Dzięki tej współpracy i długoletniemu doświadczeniu firma zdefiniowała najwyższe standardy jakości dla swoich soków. Badania, jakie firma prowadzi w zakresie tzw. phyto-odżywiania (“phyto” to w języku greckim „roślina”) i posiadana wiedza owocują rozwojem nowych produktów oraz wprowadzaniem na rynek kolejnych napojów sokowych, dedykowanych poszczególnym grupom konsumentów.
„Poszerzenie naszej oferty produktowej pod marką Cappy to odpowiedź na zmieniające się potrzeby Polaków, którzy coraz częściej poszukują prostych i wygodnych sposobów na wzbogacenie diety w zawarte w sokach składniki odżywcze pochodzące z roślin” – mówi Sebastian Wężyk, menadżer marki Cappy w Coca-Cola Poland Services. „Cappy Owocowe Śniadanie to innowacyjny produkt, który stanowi doskonałe uzupełnienie jednego z najważniejszych posiłków w ciągu dnia czyli śniadania.” – dodaje Wężyk.
Cappy Owocowe Śniadanie, to smaczny śniadaniowy miks owocowy, dostępny w dwóch kompozycjach smakowych. Jedna kompozycja smakowa to mieszanka soku z ananasa i pomarańczy oraz przecieru bananowego i jabłkowego – taka kombinacja zapewnia orzeźwiający początek dnia, daje uczucie sytości i energię potrzebną przed południem. Druga kompozycja smakowa swój odmienny smak zawdzięcza sokom z jabłka, czarnej porzeczki i wiśni, oraz przecierowi z gruszki i bananów. Śniadaniowa linia Cappy to coś więcej niż wysokiej jakości sok, zawierający substancje phyto – odżywcze pochodzące z owoców. Prawdziwą różnicę czyni dodatek błonnika pokarmowego. Jedna porcja (250ml) „Cappy Owocowego Śniadania” dostarcza 7,6 g błonnika oraz 15% dziennego zalecanego poziomu wapnia i witamin B1, B2, B3, i B6. Sugerowana cena produktu 2,39 PLN.
Właściciel marki Cappy, The Coca-Cola Company, posiada ponad 60-letnie doświadczenie w produkcji soków. Na świecie, firma zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży soków i napojów owocowych, produkując wiele marek najwyższej jakości soków, takich jak znana marka Minute Maid. Zarówno na świecie jak i w Polsce firma współpracuje z ekspertami, aby lepiej zrozumieć, jak, dzięki włączeniu soków do codziennej diety, składniki naturalnie występujące w roślinach mogą pomóc ludziom w zachowaniu zdrowia. Dzięki tej współpracy i długoletniemu doświadczeniu firma zdefiniowała najwyższe standardy jakości dla swoich soków. Badania, jakie firma prowadzi w zakresie tzw. phyto-odżywiania (“phyto” to w języku greckim „roślina”) i posiadana wiedza owocują rozwojem nowych produktów oraz wprowadzaniem na rynek kolejnych napojów sokowych, dedykowanych poszczególnym grupom konsumentów.