Cappy Owocowe Śniadanie

Cappy Owocowe Śniadanie to linia miksów owocowych stworzonych w celu uzupełnienia zrównoważonego śniadania.

         
ocena: 4/5 głosów: 2
Cappy Owocowe Śniadanie
Nowe produkty Cappy są odpowiedzią na potrzeby osób, które poszukują sposobów na poprawę swojej diety, nie rezygnując z intensywnego trybu życia. Cappy Owocowe Śniadanie pojawiają się sukcesywnie w wybranych punktach sprzedaży od września.

„Poszerzenie naszej oferty produktowej pod marką Cappy to odpowiedź na zmieniające się potrzeby Polaków, którzy coraz częściej poszukują prostych i wygodnych sposobów na wzbogacenie diety w zawarte w sokach składniki odżywcze pochodzące z roślin” – mówi Sebastian Wężyk, menadżer marki Cappy w Coca-Cola Poland Services. „Cappy Owocowe Śniadanie to innowacyjny produkt, który stanowi doskonałe uzupełnienie jednego z najważniejszych posiłków w ciągu dnia czyli śniadania.” – dodaje Wężyk.

Cappy Owocowe Śniadanie, to smaczny śniadaniowy miks owocowy, dostępny w dwóch kompozycjach smakowych. Jedna kompozycja smakowa to mieszanka soku z ananasa i pomarańczy oraz przecieru bananowego i jabłkowego – taka kombinacja zapewnia orzeźwiający początek dnia, daje uczucie sytości i energię potrzebną przed południem. Druga kompozycja smakowa swój odmienny smak zawdzięcza sokom z jabłka, czarnej porzeczki i wiśni, oraz przecierowi z gruszki i bananów. Śniadaniowa linia Cappy to coś więcej niż wysokiej jakości sok, zawierający substancje phyto – odżywcze pochodzące z owoców. Prawdziwą różnicę czyni dodatek błonnika pokarmowego. Jedna porcja (250ml) „Cappy Owocowego Śniadania” dostarcza 7,6 g błonnika oraz 15% dziennego zalecanego poziomu wapnia i witamin B1, B2, B3, i B6. Sugerowana cena produktu 2,39 PLN.

Właściciel marki Cappy, The Coca-Cola Company, posiada ponad 60-letnie doświadczenie w produkcji soków. Na świecie, firma zajmuje pierwsze miejsce pod względem sprzedaży soków i napojów owocowych, produkując wiele marek najwyższej jakości soków, takich jak znana marka Minute Maid. Zarówno na świecie jak i w Polsce firma współpracuje z ekspertami, aby lepiej zrozumieć, jak, dzięki włączeniu soków do codziennej diety, składniki naturalnie występujące w roślinach mogą pomóc ludziom w zachowaniu zdrowia. Dzięki tej współpracy i długoletniemu doświadczeniu firma zdefiniowała najwyższe standardy jakości dla swoich soków. Badania, jakie firma prowadzi w zakresie tzw. phyto-odżywiania (“phyto” to w języku greckim „roślina”) i posiadana wiedza owocują rozwojem nowych produktów oraz wprowadzaniem na rynek kolejnych napojów sokowych, dedykowanych poszczególnym grupom konsumentów.