To będzie prawdziwe zaskoczenie dla fanów serków Danio. Kampania, która wystartowała 1 września, otwiera nowy rozdział w historii marki.
Mały Głód, najpopularniejszy (anty)bohater Danone, po 16 latach potyczek z Danio, wywiesza białą flagę i schodzi z pola walki, aby wspólnie z firmą Too Good To Go przeciwdziałać marnowaniu żywności. Serki będą od tej pory promowane w nieco inny sposób.
Oprócz zmiany wyglądu opakowań serka, marka zdecydowała się także na wprowadzenia nowego kierunku komunikacji i rezygnacji ze znanego wszystkim bohatera marki.
Żółtego psotliwego stworka, do którego wielu zdążyło się już przyzwyczaić, nie zobaczymy już w telewizyjnych spotach czy na etykiecie produktu.
Nieustannie smakowita, kremowa i rozpływająca się w ustach konsystencja serka przypadnie do gustu osobom w różnym wieku, które pokochają Danio również za wysoka zawartość białka:
Mały Głód, najpopularniejszy (anty)bohater Danone, po 16 latach potyczek z Danio, wywiesza białą flagę i schodzi z pola walki, aby wspólnie z firmą Too Good To Go przeciwdziałać marnowaniu żywności. Serki będą od tej pory promowane w nieco inny sposób.
Mały Głód pokonany raz na zawsze!
Oprócz zmiany wyglądu opakowań serka, marka zdecydowała się także na wprowadzenia nowego kierunku komunikacji i rezygnacji ze znanego wszystkim bohatera marki.
Żółtego psotliwego stworka, do którego wielu zdążyło się już przyzwyczaić, nie zobaczymy już w telewizyjnych spotach czy na etykiecie produktu.
Nowe Danio. Bogate w białko, zaskakująco pyszne
Na rynku mogliście już na pewno zauważyć nowe Danio w odświeżonej szacie graficznej.Nieustannie smakowita, kremowa i rozpływająca się w ustach konsystencja serka przypadnie do gustu osobom w różnym wieku, które pokochają Danio również za wysoka zawartość białka:
Źródło: Informacja prasowa– Wiemy, że fani Małego Głoda mogą poczuć się zaskoczeni jego decyzją o odejściu i zastanawiać się, co czeka ich na sklepowej półce. Nowe Danio to bogaty w białko twarożek i delikatna śmietanka połączone w serek (...).
Dzięki pożywnym i smacznym produktom łatwiej jest nam podejmować prawidłowe wybory żywieniowe – a dokładnie takim wyborem jest wrzucenie do sklepowego koszyka nowego Danio! – mówi Magdalena Siarkowska, starszy kierownik Marki Danio