Awangardowa porcelana Rosenthal

  • 1

Rosenthal zmienia spojrzenie na kulturę stołu i zdobywa aplauz młodego pokolenia.

         
ocena: 3/5 głosów: 2
Awangardowa porcelana Rosenthal
W ofercie firmy, obok klasycznych kolekcji porcelany będących niekwestionowanymi symbolami marki, systematycznie pojawiają się propozycje skierowane do Klientów o nowoczesnym poczuciu estetyki.

A la Carte
to projekt znanego brytyjskiego duetu designerów – Robina Platta i Cairna Younga. Pracowali oni razem przez wiele lat dla takich firm jak Koziol, Driade, Sawaya&Moroni, Projektowali meble, sztućce i naczynia. W 2006 roku we współpracy z manufakturą ROSENTHAL stworzyli kolekcję porcelany A la Carte
Zestawy misek, talerzy i miseczek śniadaniowych mają prostą geometryczną formę. Są pozbawione jakichkolwiek zdobień i świetnie pasują do minimalistycznych, oszczędnie urządzonych przestrzeni. Kolekcja dostępna jest w sześciu wersjach o egzotycznych nazwach: Tatami, Poncho, Scoop, Origami, Nimbus i Papyrus. 

Już podczas premiery kolekcji na paryskich targach Maison et Objet, A la Carte zdobyło I nagrodę za design. W 2007 roku nowatorska kolekcja wyróżniona została nagrodą Design Plus – Design Award 2007 podczas Targów Ambiente we Frankfurcie. 

W Niemczech ambasadorką linii A la Carte została Sarah Wiener, znana berlińska restauratorka. Zachwycona awangardową formą porcelany A la Carte skomponowała gamę potraw według własnych nietuzinkowych przepisów kulinarnych, które postanowiła podawać podczas ekskluzywnych przyjęć wyłącznie na porcelanie Rosenthala. 

Cena 1-osobowego zestawu składającego się z trzech elementów:  (miseczka, talerz głęboki i talerz płaski) – 370 zł. 

www.rosenthal.pl