Wielka kampania mleka potrwa 3 lata i szacunkowo ma kosztować 12 milionów złotych. Fundusz Promocji Mleka zagwarantował prawie 5 milionów złotych swojego wkładu.
Pozostałą kwotę spodziewamy się otrzymać z Unii Europejskiej oraz budżetu państwa.
Mleko dostarcza cennego białka, wapnia, witaminy D oraz fosforu, potrzebnych głównie dla prawidłowego wzrostu i rozwoju dzieci. Kampania promocyjna obejmie mleko, mleko smakowe, a także jogurty i sery dojrzewające.
Organizatorzy akcji - Polska Izba Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka chcą poprawić wizerunek mleka w Polsce. Mleko wciąż jest uważane przez dzieci za nudne i niemodne. Trzyletni program edukacyjny kierowany do dzieci, rodziców oraz nauczycieli ma to zmienić.
Pozostałą kwotę spodziewamy się otrzymać z Unii Europejskiej oraz budżetu państwa.
Mleko dostarcza cennego białka, wapnia, witaminy D oraz fosforu, potrzebnych głównie dla prawidłowego wzrostu i rozwoju dzieci. Kampania promocyjna obejmie mleko, mleko smakowe, a także jogurty i sery dojrzewające.
Organizatorzy akcji - Polska Izba Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka chcą poprawić wizerunek mleka w Polsce. Mleko wciąż jest uważane przez dzieci za nudne i niemodne. Trzyletni program edukacyjny kierowany do dzieci, rodziców oraz nauczycieli ma to zmienić.