Sen o przyszłości znalazł swoje odzwierciedlenie w projekcie Gorenje Ora-Ito - ekskluzywnej, futurystycznej kolekcji urządzeń AGD. Zaawansowana technologia, najwyższa jakość wykonania i niepowtarzalny design – taka jest kolekcja Gorenje.
Ora-Ito to linia firmy Gorenje, wiodącego na europejskim rynku producent urządzeń AGD. Linia sprzętu gospodarstwa domowego Ora-Ito, to połączenie nowych futurystycznych trendów oraz dopracowanej pod każdym względem linii. Nowe produkty Gorenje są bardzo eleganckie, wykonane z materiałów o najwyższej jakości i proste w formie, a jednocześnie zaawansowane technologicznie. Dominującymi kolorem jest klasyczna czerń do wyboru z czarnymi lub ze stalowymi elementami.
W skład kolekcji wchodzą elektryczne piekarniki, płyty ceramiczne oraz nowoczesna płyta indukcyjna, okapy przyścienne i wysuwany okap teleskopowy, chłodziarko-zamrażarki wolnostojące i pod zabudowę oraz dekoracyjne fronty do kuchni mikrofalowych i zmywarek. Wszystkie elementy tworzą jedną, idealnie uzupełniająca się całość.
Nowa linia Gorenje Ora-Ito została stworzona z myślą o szerokim gronie odbiorców – tak, by ekskluzywny sprzęt AGD mógł trafić do wielu domów. W Europie nowa seria Ora-Ito bije rekordy sprzedaży i została okrzyknięta „wzorniczą perłą” ostatnich lat.
Seria sygnowana jest nazwiskiem 30-letniego francuskiego projektanta Ora-Ito. Ten niezwykle utalentowany człowiek zasłynął w artystycznym świecie już jako dziewiętnastolatek, kiedy to zaczął tworzyć na swojej stronie internetowej wirtualne produkty, sygnujące je podpisami znanych marek, takich jak Swatch, Apple czy Levi’s. Niezwykłe przedmioty zyskały w sieci ogromną popularność i wiele osób pragnęło je kupić. Wieść niosła „To co zrobił ten gość jest super”. I tak wielkie firmy, zamiast wytoczyć proces niepokornemu artyście za bezprawne wykorzystanie ich logo, zaproponowały mu współpracę.
Ora-Ito zdobył wiele wyróżnień i nagród, w tym za stworzenie aluminiowej butelki piwa dla Heinekena, zaprojektowanie siedziby Toyoty, czy też projekt lamp dla firmy Artemide. Jego styl jest niebywale prosty, futurystyczny i jednocześnie bardzo prowokujący. Docenili go szefowie wielkich koncernów, w tym Adidas, L’Oreal, Danone i wymienione wyżej firmy, powierzając artyście tworzenie nowych projektów.
Ora-Ito to linia firmy Gorenje, wiodącego na europejskim rynku producent urządzeń AGD. Linia sprzętu gospodarstwa domowego Ora-Ito, to połączenie nowych futurystycznych trendów oraz dopracowanej pod każdym względem linii. Nowe produkty Gorenje są bardzo eleganckie, wykonane z materiałów o najwyższej jakości i proste w formie, a jednocześnie zaawansowane technologicznie. Dominującymi kolorem jest klasyczna czerń do wyboru z czarnymi lub ze stalowymi elementami.
W skład kolekcji wchodzą elektryczne piekarniki, płyty ceramiczne oraz nowoczesna płyta indukcyjna, okapy przyścienne i wysuwany okap teleskopowy, chłodziarko-zamrażarki wolnostojące i pod zabudowę oraz dekoracyjne fronty do kuchni mikrofalowych i zmywarek. Wszystkie elementy tworzą jedną, idealnie uzupełniająca się całość.
Nowa linia Gorenje Ora-Ito została stworzona z myślą o szerokim gronie odbiorców – tak, by ekskluzywny sprzęt AGD mógł trafić do wielu domów. W Europie nowa seria Ora-Ito bije rekordy sprzedaży i została okrzyknięta „wzorniczą perłą” ostatnich lat.
Seria sygnowana jest nazwiskiem 30-letniego francuskiego projektanta Ora-Ito. Ten niezwykle utalentowany człowiek zasłynął w artystycznym świecie już jako dziewiętnastolatek, kiedy to zaczął tworzyć na swojej stronie internetowej wirtualne produkty, sygnujące je podpisami znanych marek, takich jak Swatch, Apple czy Levi’s. Niezwykłe przedmioty zyskały w sieci ogromną popularność i wiele osób pragnęło je kupić. Wieść niosła „To co zrobił ten gość jest super”. I tak wielkie firmy, zamiast wytoczyć proces niepokornemu artyście za bezprawne wykorzystanie ich logo, zaproponowały mu współpracę.
Ora-Ito zdobył wiele wyróżnień i nagród, w tym za stworzenie aluminiowej butelki piwa dla Heinekena, zaprojektowanie siedziby Toyoty, czy też projekt lamp dla firmy Artemide. Jego styl jest niebywale prosty, futurystyczny i jednocześnie bardzo prowokujący. Docenili go szefowie wielkich koncernów, w tym Adidas, L’Oreal, Danone i wymienione wyżej firmy, powierzając artyście tworzenie nowych projektów.