Nowe logo Hellena

  • 1

Największy polski producent popularnej oranżady, Hellena, w sezon sprzedażowy 2009 wchodzi z nowym logotypem.

         
ocena: 3/5 głosów: 1
Nowe logo Hellena
Nowy emblemat wyraźnie nawiązuje do starego. Kanciasty kształt logo stał się jednak delikatniejszy i bardziej nowoczesny, a białą ramkę zastąpiły dwa łuki, okalające od góry i dołu napis „Hellena”. Nie zmieniła się natomiast czcionka. Kolorami znaczka pozostały nadal biel i zieleń, przy czym ta ostatnia zmieniła odcień z jasnego, na ciemniejszy, bardziej wyrazisty i dynamiczny, podkreślający jakość napojów spod marki Hellena.

Dotychczasowy logotyp funkcjonował od początków Helleny w 1991 roku. Utrzymano go również w 2007 roku, gdy firma zmieniła właściciela a napoje Hellena zaczęły wracać na półki sklepowe po dłuższej nieobecności.

„Dlaczego zdecydowaliśmy się na zmianę logo dopiero teraz, a nie dwa lata temu?” – mówi Magdalena Jędrzejczak, Brand Manager marki Hellena. „Podjęliśmy strategiczną decyzję, aby, zanim zdecydujemy się na ten krok, przede wszystkim zbudować na nowo dystrybucję dla Helleny, takiej jaką pamiętają nasi Konsumenci. Następny krok to poprawa i unowocześnianie wizerunku. W sezonie 2009 jesteśmy gotowi poważnie zawalczyć o wysoką pozycję Helleny nie tylko w segmencie oranżad, ale w ogóle napojów bezalkoholowych”.

Przygotowując portfolio na rok 2009 Hellena dokonała unowocześnienia receptur napojów i rozpoczęła realizację nowego planu marketingowego.