Wśród iw John King znaleźć można etykiety z nazwami marek niemieckich, czeskich, litewskich, brytyjskich, francuskich, holenderskich, hiszpańskich, belgijskich, indyjskich, chińskich, a także pochodzącymi z polskich browarów regionalnych. Butelki i puszki napełnione napojem cenionym przez piwoszy z całego świata są szczególnie wyeksponowane w sieci sklepów takich jak, m.in.: Makro, Real, Tesco, Elea, Carrefour, Albert, Auchan, OBI, Castorama, Orlen, Statoil, Kaufland i Billa. Akcja marketingowa ma wymiar ogólnopolski. Jej celem jest zapewnienie lepszej dostępności asortymentu dystrybuowanego przez John King Polska.
Wspólnie z dystrybutorem staramy się tak zaaranżować przestrzeń półek sklepowych, by każdy klient dostrzegł coś dla siebie w tej gamie piwnych odcieni: jasnych i ciemnych, głębokich i lekkich. Niszowe browary mają swoje atuty, które chcielibyśmy w naszych działaniach uwidocznić. Większość z nich nie ma wsparcia w agresywnych działaniach marketingowych, dlatego komunikowanie o tych produktach poprzez ich dobrą ekspozycję jest wyzwaniem, któremu staramy się sprostać – mówi Adam Zimoch, Key Account Manager w Partner ASM.
Wspólnie z dystrybutorem staramy się tak zaaranżować przestrzeń półek sklepowych, by każdy klient dostrzegł coś dla siebie w tej gamie piwnych odcieni: jasnych i ciemnych, głębokich i lekkich. Niszowe browary mają swoje atuty, które chcielibyśmy w naszych działaniach uwidocznić. Większość z nich nie ma wsparcia w agresywnych działaniach marketingowych, dlatego komunikowanie o tych produktach poprzez ich dobrą ekspozycję jest wyzwaniem, któremu staramy się sprostać – mówi Adam Zimoch, Key Account Manager w Partner ASM.