Główne hasło rozpoczynającej się kampanii reklamowej to: „Pomidory dojrzałe w słońcu Południa”. Jej celem jest budowa świadomości kategorii pomidorowej marki Podravka oraz edukacja konsumentów w kwestii wykorzystania szerokiej gamy naturalnych produktów pomidorowych, innych niż koncentrat. Podravka prezentuje różnorodne możliwości wykorzystania swoich pomidorów krojonych oraz pomidorów całych bez skórki w łatwych przepisach na dnia smaczne i zdrowe. Cel edukacyjny podkreśla druga część hasła: „Szybki i wartościowy obiad? Teraz to możliwe!”.
Pomidory całe bez skórki to nowy produkt firmy Podravka, pierwszy w puszce. Dołączył on do linii Przecierów pomidorowych i 4 wariantów Pomidorów krojonych (z dodatkami lub bez) oferowanych w kartonikach Tetra Pak. Pomidory krojone firmy Podravka zostały wyróżnione przez detalistów nagrodą Perła Roku FMCG 2008. Produkty dostępne są w sklepach spożywczych oraz super i hipermarketach w całej Polsce. Pomidory całe bez skórki w puszce kosztują 2,50 zł brutto, Przeciery pomidorowe 2,49 zł, a różne warianty Pomidorów krojonych 3,49 zł brutto.
Pomidory całe bez skórki to nowy produkt firmy Podravka, pierwszy w puszce. Dołączył on do linii Przecierów pomidorowych i 4 wariantów Pomidorów krojonych (z dodatkami lub bez) oferowanych w kartonikach Tetra Pak. Pomidory krojone firmy Podravka zostały wyróżnione przez detalistów nagrodą Perła Roku FMCG 2008. Produkty dostępne są w sklepach spożywczych oraz super i hipermarketach w całej Polsce. Pomidory całe bez skórki w puszce kosztują 2,50 zł brutto, Przeciery pomidorowe 2,49 zł, a różne warianty Pomidorów krojonych 3,49 zł brutto.