Polakom herbaty Lipton od zawsze kojarzyły się z bogatym smakiem oraz wybornym aromatem. Kiedyś były symbolem luksusu, przywożone z zagranicznych wojaży i otrzymywane w paczkach. Od 20 lat bez problemu można je kupić w każdym sklepie w Polsce (w hipermarketach, supermarketach, dyskontach i tradycyjnych sklepach).
Lipton to niekwestionowany lider* wśród herbat najchętniej kupowanych przez Polaków. Dlaczego tak nam smakuje? - Lipton Yellow Label swój doskonały smak, kolor i aromat zawdzięcza wysokiej jakości kompozycji herbaty, która zawiera tylko najdelikatniejsze liście i pąki z krzewów herbacianych Camelia Sinensis, pochodzących z plantacji Liptona w Kenii, Indii i Indonezji - wyjaśnia Andrzej Sobolczyk, Brand Manager marki Lipton.
Lipton i WOŚP po raz drugi razem
W zeszłym roku po raz pierwszy marka LIPTON zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku ponownie angażuje się w akcję, która ma na celu podtrzymać wysokie standardy leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz zapewnić godną opiekę medyczną seniorów. – Zarówno Lipton, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy są markami pełnymi optymizmu. Doceniamy wielką społeczną siłę, morze optymizmu i ogromną chęć pomaganiu drugiemu człowiekowi, jaka tkwi w działaniach Jurka Owsiaka i jego Orkiestry. Zeszłoroczny sukces naszej wspólnej akcji sprawił, że i w tym roku pragniemy wraz ze wszystkimi miłośnikami herbaty w Polsce zagrać razem z WOŚP! - dodaje Andrzej Sobolczyk, Brand Manager marki Lipton.
Każdy może pomóc
W niemal każdym sklepie w Polsce od początku grudnia można kupić limitowaną edycję herbaty Lipton Yellow Label, która szczególnie upodobali sobie Polacy. Na paczkach widnieją kolorowe motywy, przypominające witrażyki oraz logo WOŚP. Kartonik hebaty z limitowanej serii Yellow Label zaprojektował Jurek Owsiak. Produkty Lipton Yellow Label dostępne są w opakowaniach: 50, 75 i 100 torebek. Część dochodu ze sprzedaży herbat zostanie przekazana na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Informacje prasowe
Lipton to niekwestionowany lider* wśród herbat najchętniej kupowanych przez Polaków. Dlaczego tak nam smakuje? - Lipton Yellow Label swój doskonały smak, kolor i aromat zawdzięcza wysokiej jakości kompozycji herbaty, która zawiera tylko najdelikatniejsze liście i pąki z krzewów herbacianych Camelia Sinensis, pochodzących z plantacji Liptona w Kenii, Indii i Indonezji - wyjaśnia Andrzej Sobolczyk, Brand Manager marki Lipton.
Lipton i WOŚP po raz drugi razem
W zeszłym roku po raz pierwszy marka LIPTON zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku ponownie angażuje się w akcję, która ma na celu podtrzymać wysokie standardy leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz zapewnić godną opiekę medyczną seniorów. – Zarówno Lipton, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy są markami pełnymi optymizmu. Doceniamy wielką społeczną siłę, morze optymizmu i ogromną chęć pomaganiu drugiemu człowiekowi, jaka tkwi w działaniach Jurka Owsiaka i jego Orkiestry. Zeszłoroczny sukces naszej wspólnej akcji sprawił, że i w tym roku pragniemy wraz ze wszystkimi miłośnikami herbaty w Polsce zagrać razem z WOŚP! - dodaje Andrzej Sobolczyk, Brand Manager marki Lipton.
Każdy może pomóc
W niemal każdym sklepie w Polsce od początku grudnia można kupić limitowaną edycję herbaty Lipton Yellow Label, która szczególnie upodobali sobie Polacy. Na paczkach widnieją kolorowe motywy, przypominające witrażyki oraz logo WOŚP. Kartonik hebaty z limitowanej serii Yellow Label zaprojektował Jurek Owsiak. Produkty Lipton Yellow Label dostępne są w opakowaniach: 50, 75 i 100 torebek. Część dochodu ze sprzedaży herbat zostanie przekazana na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Informacje prasowe