Podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Sheraton, już po raz piąty ogłoszono zdobywców tytułu Produkt Roku. Wśród laureatów - wyłanianych na podstawie opinii konsumentów znalazły się żelki Haribo Złote Misie. To kolejny dowód uznania dla legendarnego produktu firmy Haribo, który od kwietnia 2008 r. dostępny jest pod polską nazwą, w odmienionym opakowaniu, w którym obok tradycyjnych smaków - truskawki, cytryny, ananasa, pomarańczy i maliny - pojawił się nowy smak zielonego jabłka. Tradycyjna receptura Złotych Misiów została natomiast wzbogacona o dodatek fruktozy - naturalnego cukru prostego gwarantującego zdrową słodycz.
Wyróżnienie Produkt Roku przyznawane jest na podstawie wyników ogólnopolskiego badania TNS OBOP. „Tytuł Produkt Roku Innowacja 2009 dla żelków Haribo Złote Misie, ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ o jego przyznaniu decydują konsumenci - mówi Maria Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o.o. To kolejny dowód na to, że Polacy doceniają zarówno walory smakowe naszych wyrobów, jak również troskę o najwyższą jakość i bezpieczeństwo żelków i pianek Haribo oraz gum rozpuszczalnych Maoam” - dodaje Maria Kochaska.
Obok Produktu Roku 2009 - wyróżnienia przyznawanego na podstawie opinii konsumentów - w lutym tego roku, żelki Haribo zostały docenione również przez polskich detalistów, zdobywając tytuł Towaru Roku 2008. Otrzymują go produkty, które dzięki popularności wśród klientów uznawane są za obowiązkową pozycję na sklepowej półce.
Wyróżnienie Produkt Roku przyznawane jest na podstawie wyników ogólnopolskiego badania TNS OBOP. „Tytuł Produkt Roku Innowacja 2009 dla żelków Haribo Złote Misie, ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ o jego przyznaniu decydują konsumenci - mówi Maria Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o.o. To kolejny dowód na to, że Polacy doceniają zarówno walory smakowe naszych wyrobów, jak również troskę o najwyższą jakość i bezpieczeństwo żelków i pianek Haribo oraz gum rozpuszczalnych Maoam” - dodaje Maria Kochaska.
Obok Produktu Roku 2009 - wyróżnienia przyznawanego na podstawie opinii konsumentów - w lutym tego roku, żelki Haribo zostały docenione również przez polskich detalistów, zdobywając tytuł Towaru Roku 2008. Otrzymują go produkty, które dzięki popularności wśród klientów uznawane są za obowiązkową pozycję na sklepowej półce.