Cappy Junior nowość od Coca Cola

Coca-Cola przygotowała na czas powrotu do szkół propozycję skierowaną do młodych konsumentów – napoje Cappy Junior.

         
ocena: 4/5 głosów: 1
Cappy Junior nowość od Coca Cola
Jest to kolejna odsłona marki Cappy w tym roku. Tym razem do rąk konsumentów trafią dwie kompozycje smakowe niegazowanych napojów, wyprodukowanych na bazie naturalnych soków owocowych. W napojach Cappy Junior znajdziemy 53% soków owocowych. Ponadto nie zawierają one środków konserwujących i sztucznych barwników. Napoje Cappy Junior ze względu na swoje walory odżywcze i smakowe są odpowiednie nie tylko dla pełnych energii dzieci, ale także dla lubiących owocowe smaki nastolatków. Na sklepowych półkach dostępne są już od września.

Nowa linia napojów Cappy Junior została stworzona specjalnie z myślą o młodych konsumentach. Przyjemny, słodki smak napoje Cappy Junior zawdzięczają walorom smakowym owoców na bazie, których są produkowane: winogronom, jabłkom, czarnej porzeczce oraz cytrusom - pomarańczom i mandarynkom. Udział soków owocowych w napojach Cappy Junior wynosi 53%.

Cappy Junior, to linia napojów dedykowana dla dzieci, dlatego też podczas jej opracowywania zwracano uwagę zarówno na wartości odżywcze napoju jak i na jego funkcjonalność.

Nowe produkty Cappy Junior będą dostępne w dwóch smakach: winogronowo-jabłkowo-porzeczkowym oraz winogronowo-pomarańczowo-mandarynkowym. Napoje dostępne będą na rynku od września 2008, w wygodnym i atrakcyjnym wizualnie opakowaniu typu PET, o pojemności 0,25L. Praktyczne opakowanie, wyposażone w wygodny ustnik pozwoli na to aby produkt towarzyszył dziecku przez cały dzień, zarówno jako stały element szkolnego plecaka jak i podczas nauki i w trakcie zabawy. Sugerowana cena opakowania to 1,69 zł.

Napoje owocowe to przyjemny sposób zaspokajania pragnienia i zapobiegania odwodnieniu u dzieci, co jak podkreśla Dorota Osóbka, dietetyk i właścicielka poradni FOOD LINE ma duże znaczenie dla ich wydolności fizycznej i umysłowej.