Prestiżowemu Festiwalowi Filmowemu w Cannes w Soho House towarzyszyła marka luksusowej wódki Grey Goose, która przygotowała specjalnie na tę okazję niesamowite koktajle, kryjące tajemnice najdroższych i najlepszych składników świata, które zostały ze sobą skomponowane w drodze zaawansowanych technik miksologii.
By urzec luksusem niecodziennych gości Festiwalu Filmowego w Cannes, butelki zdobią srebrne kryształy i rzadko spotykane perły. Pomysł jest dziełem domu mody On Aura Tout Vu, który został okrzyknięty jednym z 12-stu najbardziej wybitnych we Francji.Impreza dla filmowej elity odbyła się 14 maja w Soho House & Grey Goose Club, który został otwarty tylko na ten jeden wyjątkowy wieczór. Gwiazdy mogły wybierać spośród świeżego, cytrynowego Goose d’Azur, owocowego La Palme de Cannes oraz wytrawnego Perle de caviar.
Goose d’Azur, którego inspiracją był błękit Morza Śródziemnego, stworzony został na bazie Wódki Grey Goose, niebieskiego Curacao i Orange Bitter. Całość, pokryta lekką cytrynową pianką, powstała dzięki wyrafinowanym sztuczkom miksologii, wykorzystującym prawa nauki.
Dla wymagających gości Festiwalu Filmowego w Cannes Grey Goose wyczarował La Palme de Cannes – truskawkowo - cytrusową kompozycję, której sekretem jest najdroższa przyprawa świata - szafran. Podawany w zimnej szklance, zdobionej jadalnym kwiatkiem, będzie rozpieszczał podniebienia najbardziej wymagających smakoszy.
Nowością koktajlową, która ma zaskoczyć i zachwycić zaproszonych na Festiwal Filmowy w Cannes jest także koktajl Perle de caviar - luksusowe połączenie Grey Goose Martini, wódki Grey Goose, wermutu Noilly Prat Dry oraz odrobiny jaśminu. Perle de caviar serwowany na kruszonym lodzie z najdelikatniejszym francuskim kawiorem, stanowi zapowiedź nowej limitowanej edycji butelek wódki Grey Goose, które zdobione będą drogocenną szarą perłą.
Sztuka przyrządzania alkoholowych eliksirów objęta została tajemnicą, a receptury zostaną ujawnione dopiero po zakończeniu Festiwalu Filmowego w Cannes.
By urzec luksusem niecodziennych gości Festiwalu Filmowego w Cannes, butelki zdobią srebrne kryształy i rzadko spotykane perły. Pomysł jest dziełem domu mody On Aura Tout Vu, który został okrzyknięty jednym z 12-stu najbardziej wybitnych we Francji.Impreza dla filmowej elity odbyła się 14 maja w Soho House & Grey Goose Club, który został otwarty tylko na ten jeden wyjątkowy wieczór. Gwiazdy mogły wybierać spośród świeżego, cytrynowego Goose d’Azur, owocowego La Palme de Cannes oraz wytrawnego Perle de caviar.
Goose d’Azur, którego inspiracją był błękit Morza Śródziemnego, stworzony został na bazie Wódki Grey Goose, niebieskiego Curacao i Orange Bitter. Całość, pokryta lekką cytrynową pianką, powstała dzięki wyrafinowanym sztuczkom miksologii, wykorzystującym prawa nauki.
Dla wymagających gości Festiwalu Filmowego w Cannes Grey Goose wyczarował La Palme de Cannes – truskawkowo - cytrusową kompozycję, której sekretem jest najdroższa przyprawa świata - szafran. Podawany w zimnej szklance, zdobionej jadalnym kwiatkiem, będzie rozpieszczał podniebienia najbardziej wymagających smakoszy.
Nowością koktajlową, która ma zaskoczyć i zachwycić zaproszonych na Festiwal Filmowy w Cannes jest także koktajl Perle de caviar - luksusowe połączenie Grey Goose Martini, wódki Grey Goose, wermutu Noilly Prat Dry oraz odrobiny jaśminu. Perle de caviar serwowany na kruszonym lodzie z najdelikatniejszym francuskim kawiorem, stanowi zapowiedź nowej limitowanej edycji butelek wódki Grey Goose, które zdobione będą drogocenną szarą perłą.
Sztuka przyrządzania alkoholowych eliksirów objęta została tajemnicą, a receptury zostaną ujawnione dopiero po zakończeniu Festiwalu Filmowego w Cannes.
Gość